English

محمد سالاری:

کاهش محسوس ابتلا به ویروس کرونا در غرب خراسان رضوی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بیان کرد: هم اینک شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار براساس آخرین رنگ بندی وزارت بهداشت در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

کاهش محسوس ابتلا به ویروس کرونا در غرب خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد سالاری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در خبری اعلام کرد: با همراهی و همکاری شهروندان و تلاش بی وقفه مدافعان سلامت در خدمت رسانی به بیماران موارد ابتلا و بستری ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در حوزه این دانشگاه واقع در غرب خراسان رضوی کاهش محسوسی یافته است.

سالاری این سخنان را در بازدید از مراکز درمانی سبزوار اظهار کرد و ادامه داد: هم اکنون حدود ۱۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان واسعی شهرستان سبزوار بستری هستند و ابتلا به کرونا در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نسبت به هفته های گذشته ۷۰ درصد کاهش یافته است.

وی همچنین در ادامه این خبر تصریح کرد: هم اینک شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار براساس آخرین رنگ بندی وزارت بهداشت در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در ادامه متذکر شد: کاهش موارد ابتلا به کرونا به معنای پایان این بیماری نیست و افزایش ایمنی بدن از طریق واکسیناسیون، باعث کاهش بیماری می شود.

سالاری در خاتمه تاکید کرد: از تمامی افرادی که تاکنون واکسن دریافت نکرده اند و یا واکسیناسیون آنها کامل نشده است درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود، خانواده و جامعه به مراکز واکسیناسیون مراجعه و تزریق واکسن را در اسرع وقت انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه