English

محمد پهلوان کاشی:

افزایش روند مراجعه بیماران سرپایی کرونا به مراکز درمانی

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در روز طبیعت، نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی در کنترل چرخه انتقال ویروس کرونا مشارکت داشته باشند.

افزایش روند مراجعه بیماران سرپایی کرونا به مراکز درمانی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان کاشی رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: در یک روز گذشته ۷۹۶ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز جامع سلامت منتخب و یا اورژانس بیمارستان ها مراجعه کردند.

پهلوان کاشی در ادامه این خبر اضافه کرد: روند مراجعه بیماران سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی افزایش یافته است، از عموم مردم درخواست می شود در روز طبیعت ، نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی در کنترل چرخه انتقال ویروس کرونا مشارکت داشته باشند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: در دو روز گذشته ۱۳۰ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند و از مجموع بیماران بستری شده در دو روز گذشته، ۸۸ بیمار متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

وی همچنین یادآور شد: در حال حاضر ۳۱۹ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۲۳۹ نفر از این تعداد در مرکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

پهلوان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۸ بیمار بدحال نیز در بخش‌های مراقبت ویژه استان بستری هستند که ۶۴ بیمار متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است و تکمیل واکسیناسیون ، حفظ فاصله اجتماعی، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و استفاده از ماسک مهمترین راهکار در پیشگیری از ابتلا به کرونا محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه