English

مجید جعفری‌نژاد:

خدمات‌رسانی مراکز واکسیناسیون مشهد در روز طبیعت

معاون فنی مرکز بهداشت خراسان رضوی بیان کرد: در روز ۱۳ فروردین مراکز تجمیعی واکسن کرونا تعطیل است و به جای آن ۱۰ دستگاه اتوبوس‌ واکسیناسیون سیار در محل‌های تجمع مردم به امر واکسیناسیون گروه‌های هدف می‌پردازند.

خدمات‌رسانی مراکز واکسیناسیون مشهد در روز طبیعت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مجید جعفری‌نژاد معاون فنی مرکز بهداشت خراسان رضوی در خبری اطلاع رسانی کرد: در روز طبیعت ۴ مرکز سالک، ۴ مرکز پیشگیری هاری و ۱۷ مرکز نمونه‌گیری تیروئید از ساعت ۸ تا ۱۴ همانند روزهای قبل به مردم خدمات‌رسانی دارند.

جعفری‌نژاد در ادامه این اطلاع رسانی افزود: در روز ۱۳ فروردین مراکز تجمیعی واکسن کرونا تعطیل است و به جای آن ۱۰ دستگاه اتوبوس‌ واکسیناسیون سیار از ساعت ۸ تا ۱۸ در محل‌های تجمع مردم به امر واکسیناسیون گروه‌های هدف می‌پردازند.

معاون فنی مرکز بهداشت خراسان رضوی همچنین ادامه داد: این اتوبوس‌ها در پارک‌ها و بوستان‌های پرتردد و مناطق تفریحی و ییلاقی مشهد مستقر هستند و حضور آنها فرصت مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند در این روز انجام واکسیناسیون کرونا را داشته باشند.

وی در ادامه متذکر شد: همچنین در روز طبیعت ۵ مرکز مشاوره ازدواج مشهد هم که از ساعت ۸ تا ۱۴ فعال هستند و در امر واکسیناسیون کرونا مشارکت دارند و ۵ تیم‌ واکسیناسیون در این مراکز مستقر می‌شوند.

جعفری‌نژاد در خاتمه خاطرنشان کرد: ۲۹ مرکز منتخب کرونا در ایام ماه مبارک رمضان برابر با برنامه قبلی به فعالیت خود ادامه می‌دهند، اما در روز طبیعت فعالیت این مراکز از ساعت ۱۱ به بعد خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه