English

محمد پهلوان:

کاهش ۲۱ درصدی شمار بستری شدگان کرونا در خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: شمار بستری شدگان بیماران کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی طی پنج روز گذشته از ۳۲۱ نفر به ۲۵۳ نفر کاهش یافته است.

کاهش ۲۱ درصدی شمار بستری شدگان کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: با ادامه روند کاهشی مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی، شمار بستری شدگان ناشی از بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های این استان بیش از ۲۱ درصد کاهش یافته است.

پهلوان در ادامه این خبر اطلاع داد: شمار بستری شدگان بیماران کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی طی پنج روز گذشته از ۳۲۱ نفر به ۲۵۳ نفر کاهش یافته است که ۹۰ نفر آنان بدحال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای این استان تحت درمان قرار دارند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: همچنین در حال حاضر حدود ۱۹۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که از این تعداد ۶۵ بیمار بدحال در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه تحت درمان هستند.

وی افزود: همچنین شمار بستری شدگان جدید کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی به صورت روزانه طی سه روز گذشته با کاهش بیش از ۲۹ درصدی از ۱۶۱ به ۱۱۴ نفر رسیده است که از این تعداد روزانه حدود ۹۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری می‌شوند که علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر استان را زیر پوشش دارد.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآور شد: همچنین روزانه حدود ۱۱۶ بیمار سرپایی مبتلا یا مشکوک به کرونا به مراکز ۱۶ ساعته خدمات جامع سلامت و ۳۲۵ بیمار سرپایی مبتلا یا مشکوک به کرونا به بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه می‌کنند.

در خاتمه با اشاره به فوتی های استان خاطرنشان کرد: شمار فوتی‌های ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در استان خراسان رضوی ۲ مورد می باشد و این ۲ مورد فوتی از شهر مشهد ثبت و گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه