English

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد:

تدارک ۱۲۵ پایگاه جمع آوری نذورات قربانی مردم ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از تدارک بیش از 125 پایگاه برای جمع اوری نذورات قربانی مردم این استان در روز عید سعید قربان خبر داد.

تدارک 125 پایگاه جمع آوری نذورات قربانی مردم ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، رضا طاهری بیان کرد: این تعداد پایگاه در محل دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری ،مراکز عمومی و خصوصاً در کشتارگاههای و محل های ذبح دام راه اندازی شده اند.

وی همچنین گفت: بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده در روز عید سعید قربان حداقل تعداد 1500 رأس دام قربانی جمع آوری و یا خریداری شده در نقاط گوناگون استان پس از ذبح و بسته بندی که با حضور ناظر شرعی و نماینده دامپزشکی صورت می گیرد بلافاصله در بین خانواده های نیازمند استان توزیع می شوند.

طاهری باعنوان اینکه بر اساس پیش بینی ها حداقل بیش از نیمی از خانواده های مددجوی تحت حمایت این نهاد به تعداد بیش از 20 هزار خانوار شامل : خانواده های دارای فرزند یتیم، خانواده های دارای بیمار صعب العلاج و بستری در منزل و نیز خانواده های دارای جمعیت زیاد در اولویت دریافت نذورات قربانی هستند تصریح کرد : به هر یک از این خانواده ها بسته های گوشت حدود 2 کیلوگرمی تحویل خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه برای برخورداری خانواده های نیازمند بیشتری از نذورات قربانی، نیازمند مشارکت بیشتر مردم نوع دوست استان برای اهدای نذورات هستیم گفت: علاوه بر مکانها و پایگاههای جمع آوری نذورات قربانی کد آنی پرداخت #۰۸۴*۱*۸۸۷۷*و همچنین شماره کارت 6037997550030354 آماده دریافت کمک ها و نذورات مردم نوع دوست استان در روز عید سعید قربان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه