English

مدیرکل کمیته امداد امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان خبر داد:

کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده دریافت نذورات در عید قربان به صورت فیزیکی و الکترونیکی

مدیرکل کمیته امداد امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با فراهم کردن زیرساخت های فیزیکی و الکترونیکی، آماده دریافت نذورات و قربانی هم استانی های نیکوکار در عید قربان و توزیع در میان مددجویان و نیازمندان است.

کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده دریافت نذورات در عید قربان به صورت فیزیکی و الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع برپایی قربانگاه را از جمله خدماتی عنوان کرد که در سال های اخیر توسط این نهاد به همشهریان اصفهانی ارائه می شود و خاطرنشان ساخت: در عید قربان سال گذشته بیش از ۱۲۰ پایگاه و قربانگاه در سراسر استان با همکاری سازمان دامپزشکی و با نظارت ناظران ذبح شرعی برای رفاه حال نیکوکاران گرانقدر اصفهانی برپا شد که برای امسال نیز برنامه ریزی های لازم برای این پایگاه ها انجام شده است و جزئیات آن پس از تایید مراجع ذی صلاح و فراهم شدن چارچوب های لازم برای جلوگیری از اشاعه ویروس کرونا، به اطلاع هم استانی های گرانقدر خواهد رسید.

وی اولویت اصلی این نهاد در همه برنامه های مبتنی بر مشارکت مردم را ترویج فرهنگ خیر و احسان اعلام کرد و گفت: در جامعه ای که کمک به همنوعان و نیازمندان به یک فرهنگ غالب تبدیل شده باشد، بسیاری از مشکلات مانند فقر، آسیب های اجتماعی و مشکلات فرهنگی وجود نخواهد داشت.

زارع تامین نیازهای خانوارهای تحت پوشش را از دیگر اولویت های اصلی برنامه های کمیته امداد استان معرفی کرد و یادآور شد: جمع آوری قربانی و نذورات مردم و توزیع گوشت گرم و مواد پروتئینی به خانوارهای تحت حمایت به ویژه ایتام از برنامه های این نهاد در عید سعید قربان است و همشهریان نیکوکار و خیراندیش می توانند با هر مبلغ و هر میزان کمک در این امر خیر سهیم شوند.

این مقام مسئول تاکید کرد: قیمت دام ارائه شده در این قربانگاه ها بر اساس نرخ مصوب خواهد بود و هزینه ای برای عملیات ذبح از مراجعه کنندگان دریافت نمی شود. همچنین این عزیزان می توانند در صورت تمایل همه یا بخشی از قربانی خود را برای کمک به مددجویان کمیته امداد اختصاص دهند.

وی استفاده از روش های الکترونیکی را برای پرداختهای نقدی در شرایط کنونی از بهترین گزینه های پیش روی همشهریان دانست و گفت: کد#۱*۰۳۱*۸۸۷۷* ، شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹  نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، برای این منظور اختصاص یافته است.

زارع اضافه کرد: نیکوکاران و نیک اندیشان عزیز همچنین می توانند با تماس با شماره همراه ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱ از سراسر استان نسبت به هماهنگی دریافت نذورات و قربانی، اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در پایان با اشاره به سنت پسندیده عقیقه گوسفند، یادآور شد: کمیته امداد استان در همه ایام سال آماده انجام قربانی در مراسم های مختلف به نیابت از خیران و نیکوکاران و توزیع ان در میان مددجویان و نیازمندان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه