English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

تخفیف ویژه خرید زمین به مددجویان کمیته امداد در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از تخفیف ویژه خرید زمین به مددجویان کمیته امداد در اصفهان درپی توافق کمیته امداد و بنیاد مسکن استان اصفهان خبر داد.

تخفیف ویژه خرید زمین به مددجویان کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع بیان داشت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر، تخفیف ویژه خرید زمین برای واحدهای مربوط به تفاهم نامه سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد، دریافت خواهند کرد.

وی موضوع این تفاهم نامه را ساخت ۱۱۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در روستاها و شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر اعلام کرد و گفت: در صورت فراهم بودن شرایط، بنیاد مسکن به مددجویان برای خرید زمین در مناطقی که بنیاد دارای زمین است، ۲۰ درصد تخفیف اختصاص خواهد داد.

این مقام مسئول تاکید کرد: قیمت زمین ارائه شده توسط بنیاد با قیمت بازار آزاد زمین تفاوت دارد و این قیمت در اصل هزینه آماده سازی زمین است که با ارائه تخفیف ۲۰ درصدی بر روی آن اختلاف بسیار بالایی با قیمت همان زمین در بازار خواهد داشت و لذا تخفیف واقعی ارائه شده به مددجویان کمیته امداد بسیار بیشتر از ۲۰ درصد خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به تعداد بالای مددجویان اصفهانی فاقد مسکن مناسب، گفت: ۱۱۵۰ واحدی که به جامعه تحت حمایت در مناطق روستایی و شهری با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر اختصاص یافته است به تنهایی نمی تواند نقش عمده ای در ارتقای وضعیت مسکن این نیازمندان ایجاد کند و با قول مساعد مدیرکل بنیاد مسکن استان قرار بر این شد که تعدادی از مددجویان (مازاد بر ۱۱۵۰ واحد) از سهمیه ۳۰۰۰ واحدی که توسط بنیاد در حال ساخت و اجراست استفاده کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان نیز در این دیدار اتمام موفقیت آمیز واحدهای مددجویان را از اولویت های مهم برشمرد و گفت: به همین منظور بهترین کار تمرکز بر متراژهای بین ۴۰ تا ۶۰ متر برای این واحدهاست.

غلامحسین خانی همچنین ساکنین بافت های فرسوده را برای بهره مندی از واحدها دارای اولویت معرفی کرد و گفت: ساخت مسکن در این مناطق به حذف هزینه زمین و انشعابات از کل مخارج ساخت منجر شده که نقش مهم و بزرگی در تکمیل موفقیت آمیز این پروژه ها با منابع موجود خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه