English

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اعلام کرد:

پرداخت بیش از ۳۴ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به مددجویان کمیته امداد دراصفهان

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از پرداخت بیش از 34 میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به مددجویان کمیته امداد اصفهان در سال ۹۸ خبر داد.

پرداخت بیش از 34 میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به مددجویان کمیته امداد دراصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع اظهار داشت: کمیته امداد اصفهان در سال گذشته بیش از ۳۴ میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان در  زمینه مسکن به ۴۲۰۶ خانوار تحت حمایت پرداخت کرد.

وی افزود: بیش از ۳۴ میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه در زمینه خرید، احداث، تکمیل و تعمیرات مسکن شهری و روستایی به ۴۲۰۶ خانوار تحت حمایت پرداخت کرد.

زارع با اشاره به جزئیات کمک های پرداختی این نهاد، گفت: بیش از ۲۰ میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیز تسهیلات قرض الحسنه در سال ۹۸ به مسکن مددجویان اصفهانی اختصاص یافت.

این مقام مسئول بیشترین کمک بلاعوض پرداخت شده در سال گذشته را مربوط به خرید، احداث، تکمیل و بهسازی مسکن شهری و روستایی به مددجویان تحت پوشش اعلام کرد و گفت: ۶۹۸ خانوار از بیش از ۱۱ میلیارد و ۷۲۹ میلیون تومان کمک بلاعوض در این زمینه بهره مند شدند.

وی کمک به تعمیر و نگهداری منازل مددجویان را از دیگر خدمات بلاعوض ارائه شده توسط این نهاد معرفی کرد و گفت: بیش از ۸ میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان برای تعمیر منازل ۳۵۰۸ خانوار تحت حمایت در سال ۹۸ پرداخت شد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در پایان یادآور شد: از مجموع کمک بلاعوض پرداخت شده در سال ۹۸ بیش از ۱۲ میلیارد و ۳۸۱ میلیون تومان از محل بودجه دولتی و بیش از ۷ میلیارد و ۹۱۳ میلیون تومان از محل صدقه و کمک های مردمی تامین شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه