English

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان اعلام کرد

کمک بلاعوض بیش از ۳ میلیارد تومانی مسکن مددجویان کمیته امداد اصفهان

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان از کمک بلاعوض بیش از 3 میلیارد تومان به مسکن مددجویان کمیته امداد اصفهان در پنج‌ماهه نخست امسال خبر داد.

کمک بلاعوض بیش از 3 میلیارد تومانی مسکن مددجویان کمیته امداد اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع  گفت: سه میلیارد و ۸۱۲ میلیون تومان کمک بلاعوض در پنج‌ماهه نخست امسال به احداث، خرید و تعمیر مسکن ۹۸۷ خانوار شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد اصفهان اختصاص یافت.

وی بابیان اینکه مسکن یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه تحت حمایت این نهاد است، گفت: در بسیاری از موارد کمک به خانه‌دار شدن مددجویان زمینه توانمندی اقتصادی و خروج آن‌ها از چرخه حمایتی را فراهم می‌کند.

زارع خدمات ارائه‌شده توسط کمیته امداد درزمینهٔ مسکن مددجویان را کمک به احداث، خرید و تعمیر اعلام کرد و گفت: در پنج‌ماهه سپری‌شده از سال جاری بیش از سه میلیارد و ۸۱۲ میلیون تومان در زمینهٔ کمک بلاعوض به احداث، خرید و تعمیر مسکن ۹۸۷ مددجوی شهری و روستایی هزینه شد.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه از این مبلغ بیش از ۱ میلیارد و ۵۲۴ میلیون تومان برای تعمیر و بازسازی ۷۷۸ منزل مددجویی هزینه شده است، گفت: بیش از ۲ میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان نیز برای کمک به احداث و خرید مسکن ۲۳۱ خانوار شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هزینه شد.

زارع خاطرنشان ساخت: از کل مبلغ کمک‌های بلاعوض، ۲ میلیارد و ۵۱۷ میلیون از محل اعتبارات دولتی و یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان نیز از محل صدقه و کمک‌های خیران تأمین‌شده است.

وی بابیان اینکه علاوه بر کمک‌های بلاعوض، وام قرض‌الحسنه نیز برای احداث، خرید و تعمیر مسکن به مددجویان واجد شرایط پرداخت‌شده است، گفت: میزان این تسهیلات رقمی بیش از سه میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان است.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان خانه‌دار شدن نیازمندان و ایتام را به مشارکت مؤثر مردم وابسته دانست و گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند برای کمک ویژه به مسکن نیازمندان همشهری خود علاوه بر مراجعه به دفاتر کمیته امداد از شماره نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* و تارنمای emdad.ir    نیز استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی