English

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان خبر داد:

اختصاص بیش از ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات به خانواده های اجاره نشین تحت حمایت کمیته امداد در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از اختصاص بیش از 14 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه جهت تامین ودیعه به خانواده های اجاره نشین تحت حمایت کمیته امداد در اصفهان خبر داد.

اختصاص بیش از 14 میلیارد تومان تسهیلات به خانواده های اجاره نشین تحت حمایت کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با تاکید بر اینکه حمایت از این خانوارها برای تامین مسکن مناسب از برنامه های مهم کمیته امداد استان اصفهان است، گفت: ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با همکاری بنیاد مستضعفان برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تامین ودیعه مسکن به جامعه تحت حمایت این نهاد در استان اختصاص یافته است.

وی با اعلام اینکه ۱۵ هزار و ۷۴۴ خانوار از مجموع خانوارهای تحت حمایت این نهاد، اجاره نشین هستند، گفت: در شرایط اقتصادی کنونی و با توجه به افزایش قیمت مسکن، شرایط خانوارهای اجاره نشین به ویژه خانوارهای نیازمند تحت حمایت کمیته امداد سخت شده است.

این مقام مسئول افزود: سقف وام پرداختی به هر خانوار تحت پوشش واجد شرایط در شهر اصفهان ۳۰ و در سایر مناطق استان ۲۰ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان همچنین گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۲۲۹ میلیون تومان کمک بلاعوض نیز در قالب کمک هزینه پرداخت اجاره و ودیعه مسکن امانی به جامعه تحت حمایت پرداخت شده است.

زارع کمک موثر به همه ۱۵ هزار و ۷۴۴ خانوار مستاجر تحت پوشش کمیته امداد استان را نیازمند منابع مالی بیشتری اعلام کرد و گفت: تمام تلاش فعالان عرصه خیر و احسان در این نهاد بر گشایش راه های جدید برای تقویت جریان کمک رسانی به نیازمندان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه