English

آذر رضایی پور:

پیش بینی روند افزایشی دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: روز پنجشنبه بیشترین میزان دما در هفته جاری خواهد بود و این در حالی است که ماندگاری گرما تا هفته آینده نیز ادامه دارد.

پیش بینی روند افزایشی دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: بر اساس تحلیل نقشه های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره ای از فردا چهارشنبه اول تابستان روند افزایشی دما در خراسان رضوی آغاز شده و تا روزهای آخر هفته نیز ادامه خواهد داشت.

رضایی پور در ادامه این خبر تصریح کرد: روز پنجشنبه بیشترین میزان دما در هفته جاری خواهد بود و این در حالی است که ماندگاری گرما تا هفته آینده نیز ادامه دارد و در حال حاضر آسمان خراسان رضوی در بیشتر نقاط، صاف تا نیمه ابری است و پدیده خاصی به صورت گسترده در سطح استان وجود ندارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین با اشاره به وزش باد در استان تاکید کرد: در نواحی باد خیز استان نیز تا روزهای پایانی هفته، شاهد وزش باد همراه با کاهش کیفیت هوا و دید خواهیم بود.

وی در ادامه با اعلام درجه حرارت هوای کلانشهر مشهد متذکر شد: دمای هوا ی شهر مشهد طی ۲۴ساعت گذشته بین ۱۸ و ۳۱ درجه در نوسان بود و پیش بینی می‌شود امروز در گرمترین ساعت به ۳۰ درجه بالای صفر برسد. 

رضایی پور در خاتمه خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای هوای ۱۰ درجه و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۳۵ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه