English

محمد پهلوان:

دز سوم واکسن کرونا نقش مهمی در پیشگیری از مرگ دارد

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: حدود ۲۵۰ مبتلای به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که ۱۰۰ نفر از این بیماران بد حال هستند.

دز سوم واکسن کرونا نقش مهمی در پیشگیری از مرگ دارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: حدود ۲۵۰ مبتلای به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که ۱۰۰ نفر از این بیماران بد حال هستند و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این استان تحت درمان قرار دارند.

پهلوان همچنین ادامه داد: همچنین هم اینک حدود ۱۹۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که ۷۶ نفر آنان بد حال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این دانشگاه تحت درمان قرار دارند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه حدود ۱۰۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری می‌شوند که از این تعداد ۷۴ بیمار جدید در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری می‌شوند.

وی همچنین افزود: همچنین روزانه ۲۴۶ بیمار سرپایی مبتلا یا مشکوک به کرونا به بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه و ۵۲ بیمار سرپایی به پزشکان مراکز ۱۶ ساعته خدمات سلامت زیر پوشش این دانشگاه مراجعه می‌کنند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی متذکر شد: طی یک روز گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا در خراسان رضوی جان باخت و این مورد فوتی مربوط به مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است.

پهلوان تاکید کرد: دریافت دز سوم واکسن نقش مهمی در پیشگیری از مرگ و میر‌های کرونایی دارد و تاکنون بیش از ۹۸ درصد افراد بالای ۱۸ سال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه، دز اول واکسن کرونا و حدود ۸۷ درصد این گروه سنی دُز دوم و حدود ۳۸ درصد دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی در ادامه یادآور شد: تاکنون بیش از ۱۶ درصد از گروه سنی پنج تا ۱۱ سال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه واکسن نوبت اول کرونا را دریافت کرده‌اند.

پهلوان در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد افزود: تا کنون بیش از ۹۷ درصد از گروه سنی بالای ۱۲ سال دز اول و حدود ۸۶ درصد این گروه سنی دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه