English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح کرد:

فعالیت بیش از ۷۰۰ خیریه تخصصی در اصفهان

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بیش از ۷۰۰ خیریه در شهر اصفهان فعال است که در حوزه‌های تخصصی مختلف فعالیت می‌کنند.

فعالیت بیش از ۷۰۰ خیریه تخصصی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباس حاج‌رسولی‌ها در سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز تکریم خیرین با بیان اینکه اصفهانی‌ها همواره در کار خیر پیشگام بوده‌اند، اظهار کرد: مردم اصفهان از زمان مبارزات دوران انقلاب اسلامی تا حضور در دفاع مقدس و پس از آن، بازسازی مناطق جنگی نقش ارزنده‌ای داشته‌اند.

وی افزود: پس از انقلاب، در اسفند ۵۷، جلسات تشکیل نخستین خیریه اصفهان در همین مکان برگزار شد. در این جلسه، توسط یکی از خیران ۵ هزار متر زمین برای پروژه ساخت مسکن در این جلسه اهدا و در طول یک سال این پروژه ساخته و تکمیل شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فروردین سال ۵۸ که امام خمینی (ره) دستور تشکیل بنیاد مسکن را اعلام کردند ما فعالیت خود را در مسیر بنیاد مسکن قرار دادیم و به ساخت و ساز مسکن برای محرومان و نیازمندان پرداختیم.

وی با اشاره به نهضت مدرسه سازی بیان کرد: در این حوزه نیز حرکتی مردمی شکل گرفت و ساخت مدرسه در اصفهان آغاز شد.

حاج رسولی‌ها با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ خیریه در شهر اصفهان فعال است که در حوزه‌های تخصصی مختلف فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: امروز حوزه‌هایی مانند مسجد و مدرسه، بهداشت و درمان، کمک به ایتام، معیشت و... در دستور کار خیریه‌های تخصصی اصفهان قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه