English

علی اصغر انجیدنی:

تعداد ۳۷ درمانگاه عمومی و خیریه دربرنامه واکسیناسیون مشارکت داشته اند

دبیر ستاد اجرایی مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: ستاد اجرایی مدیریت کرونا رویکرد اصلی فعالیت خود را بر انجام تدابیر برای مدیریت پیک بعدی قرار داده است.

تعداد ۳۷ درمانگاه عمومی و خیریه دربرنامه واکسیناسیون مشارکت داشته اند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر انجیدنی دبیر ستاد اجرایی مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: با هدف سرعت بخشی هر چه بیشتر به امر واکسیناسیون قبل از ورود به پیک ششم، ۳۷ درمانگاه عمومی و خیریه به کمک مراکز بهداشتی برای واکسیناسیون عمومی آمده اند.

انجیدنی در ادامه این خبر افزود: ستاد اجرایی مدیریت کرونا رویکرد اصلی فعالیت خود را بر انجام تدابیر برای مدیریت پیک بعدی قرار داده است و با فعال شدن اتوبوس سیار و افزایش تقاضا از طرف آموزش و پرورش تلاش می‌شود سرعت واکسیناسیون به حد قابل قبولی تا قبل از پیک ششم برسد.

دبیر ستاد اجرایی مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: در امر گسترش واکسیناسیون مادران باردار، باید سرعت بیشتری یابد تا مانع بیماری و یا مرگ و میر آن‌ها شود.

انچیدنی در خاتمه یادآور شد: بیمارستان‌ها در حال برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات برای پیک ششم و کاهش بیماران مراجعه کننده بخصوص بیماران سرپایی هستند و در خصوص ظرفیت تخت هم برنامه ریزی خوبی انجام شده است و امیدواریم که پیک بعدی با کمترین اسیب و مرگ و میربگذرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه