English

عصمت تقی آبادی:

نیشابور، فیروزه و زبرخان با تزریق نیم میلیون دوز واکسن کرونا در خراسان رضوی

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور بیان کرد: این میزان تزریق شامل ۳۲۸ هزارو ۸۷۱ دوز اول و ۱۷۶ هزار و ۹۵۵ دوز دوم بوده است و ۱۵۰ دوز برای کادر درمان که شش ماه از زمان تزریق واکسن آن‌ها گذشته است تزریق گردید.

نیشابور، فیروزه و زبرخان با تزریق نیم میلیون دوز واکسن کرونا  در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عصمت تقی آبادی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور عنوان کرد: از ابتدای اجرای واکسیناسیون عمومی تا ۲۸ مهرماه ۵۰۵ هزارو ۸۸۶ دوز واکسن در نیشابور ، فیروزه و زبرخان تزریق شده است.

تقی آبادی در ادامه این خبر تصریح کرد: این ۵۰۵ هزار و ۸۸۶ دوز واکسن تزریق شده است که شامل ۳۲۸ هزارو ۸۷۱ دوز اول و ۱۷۶ هزار و ۹۵۵ دوز دوم بوده است و همچنین ۱۵۰ دوز به کادر درمان که شش ماه از زمان تزریق واکسن آن‌ها گذشته است تزریق گردید.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور همچنین متذکر شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ هزار و ۹۰۸ دوز واکس تزریق گردید که ۲ هزار و ۲۰۶ دوز اول و ۴ هزار و ۶۸۹ دوز دوم و ۱۳ مورد دوز سوم بوده است.

وی در ادامه یادآور شد: ۹۷/۷ درصد افراد بالای ۶۰ سال حداقل یک دوز و ۸۹/۸ درصد نیز هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند و افراد بالای ۱۲ سال ۸۱/۱ درصد دوز اول و ۴۶/۷ درصد هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.

تقی آبادی در خاتمه خاطرنشان کرد: درصد واکسیناسیون ۱۲ تا ۱۸ سال  ۷۶/۲ درصد می‌باشد و به همه والدین توصیه کرد که در اولین فرصت به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه و با تزریق واکسن کووید۱۹ ایمنی فرزندان خود را تامین نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه