English

رامین سلطانی خبر داد:

غربالگری ۷۰ درصد جمعیت استان اردبیل در طرح شهید سلیمانی

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی بیش از ۷۰ درصد از جمعیت استان اردبیل غربالگری کرونا شدند.

غربالگری ۷۰ درصد جمعیت استان اردبیل در طرح شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین سلطانی ، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل امروز در بازدید از اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل گفت: استان اردبیل یکی از استان‌های موفق کشور در رهگیری و شناسایی بیماران مثبت بوده است و با اجرای طرح شهید سلیمانی در استان شاهد کاهش بستری‌ها هستیم.

وی ادامه داد: با اجرایی شدن گام پنجم طرح شهید سلیمانی که تمرکز بر نظارت بر قرنطینه خانگی و واکسیناسیون عمومی بود در حال حاضر در استان بیش از 63 درصد جمعیت بالای 18 سال یک دز واکسن خود را دریافت کرده‌اند و 27 درصد جمعیت استان نیز هر دو دز واکسن را دریافت کرده‌اند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل با تاکید بر اینکه تاکنون 810 هزار تزریق واکسن در استان انجام شده است گفت: به منظور پویش سراسری واکسیناسیون، کار واکسیناسیون افراد بالای 60 سال در استان به صورت خانه به خانه و با توجه به لیست شبکه بهداشت انجام می‌شود.

سلطانی اظهار کرد: با همکاری سپاه و بسیج در استان 22 مرکز تجمیعی راه‌اندازی شده است که در 14 مرکز بسیجیان با وزارت بهداشت به صورت مشترک کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند و در 7 مراکز هم به صورت مستقل توسط بسیجیان کار واکسیناسیون انجام می‌گیرد.

وی گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی در استان اردبیل نیز همانند استان‌های دیگر کشور کار شناسایی و پایش انجام شده و درصدد هستیم اجرای این طرح را با موفقیت در استان عمل کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه