English

بهروز ندایی:

روزانه ۳۰ هزار دز واکسن کرونا در اردبیل تزریق می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: به دلیل افزایش واردات واکسن روزانه 30 هزار دز واکسن کرونا در سطح استان تزریق می شود.

روزانه ۳۰ هزار دز واکسن کرونا در اردبیل تزریق می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز ندایی ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در چهل و سومین جلسه گام پنجم طرح شهید سلیمانی گفت: به دلیل افزایش واردات واکسن از خارج، هر هفته ۲۱۰ هزار دز واکسن در اختیار دانشگاه علوم پزشگی استان قرار می گیرد و روزانه برای ۳۰ هزار نفر تزریق انجام می شود.

وی افزود: استان اردبیل جز آخرین استان ها بود که به اوج پیک پنجم رسید و زودتر از سایر استان ها به وضعیت عادی برگشت و باید از عوامل کادر درمان و بسیج استان تقدیر کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل با بیان اینکه در تمامی مراکز واکسیناسیون افراد بالای ۱۸سال واکسینه می شوند گفت: مردم برای دریافت واکسن مورد نظر خود به نزدیکترین مرکز بهداشتی و مراکز تجمیعی واکسن مراجعه کنند و بدون فوت وقت از فرصت استفاده کرده و واکسن دریافت کنند.

ندایی با بیان اینکه در روستاها نیز باید تزریق واکسن شتاب بیشتری بگیرد افزود: شناسایی جمعیت در  روستاها نسبت به شهرها آسان و جامعه هدف مشخص است که با پایان یافتن واکسیناسیون در روستاها ، می توان از نیروهای روستایی در شهرها نیز استفاده کرد.

وی بیان کرد: در هر شرایط پیشگیری و مقابله با این ویروس به اراده مردم بستگی دارد و در حال حاضر پیشگیری از ویروس کرونا دو راه بیشتر ندارد یکی رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و دیگری دریافت هر دو دز واکسن در اسرع وقت است که هر دو به اراده و همکاری مردم بستگی دارد.

معاون سیاسی استاندار اردبیل اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری مردم و مسوولان و کادر پزشکی وضعیت همه شهرهای استان از قرمز  به نارنجی و زرد در آمده و شرایط در همه حوزه ها کاملا نزولی شده است همچنین در کل کشور وضعیت با شیب تند نزولی بوده و اردبیل رتبه هشتم در روند کاهش بستری ها و فوتی ها دارد و شرایط استان های همجوار نیز خوب ارزیابی شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه