English

بهروز ندایی:

بیش از ۵۴ درصد واجدین شرایط در استان اردبیل رای دادند

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا بیش از ۵۴ درصد واجدین شرایط در استان اردبیل رای دادند.

بیش از ۵۴ درصد واجدین شرایط در استان اردبیل رای دادند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز ندایی ، رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۵۴۲ هزار و ۹۲۴ رای از یک میلیون و هزار و ۴۷۰ نفر واجد شرایط اخذ شد.

وی افزود: بیش از ۵۴ و سه دهم درصد از افراد واجد شرایط رای دادن در استان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل تصریح کرد: بیشترین مشارکت مربوط به سرعین و نیر با ۹۲ و ۹۰ درصد و کمترین مشارکت مربوط به شهرستان اردبیل با ۴۶ درصد است.

ندایی اظهار کرد: بازه سنی ۳۵ تا ۴۵ سال نیز بیشترین مشارکت را با ۱۳۰ هزار و ۶۴۷ رای به خود اختصاص داده اند.

وی بیان کرد: نتایج بررسی تعداد آرای  ریاست جمهوری تمام شده و شمارش آرای  شوراها هم به جز اردبیل و مشگین شهر تا  ساعات آینده تمام می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با اشاره به تعداد آرای ماخوذه برای نامزدهای ریاست جمهوری در استان گفت: سید ابراهیم رییسی  ۳۰۷ هزار و ۳۹۳ رای ، عبدالناصر همتی ۸۸ هزار و ۱۹۸ رای ، محسن رضایی ۵۴ هزار و ۱۵۲ رای  و امیرحسین قاضی زاده هاشمی قاضی ۲۰ هزار و ۳۰۰ رای را در استان اردبیل کسب کرده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه