English

بهروز ندایی خبر داد:

تایید صلاحیت ۹۸ درصد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در اردبیل

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از تایید صلاحیت ۹۸ درصد از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در هیات های اجرایی بخش ها خبر داد.

تایید صلاحیت ۹۸ درصد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز ندایی ، رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: هنوز نتیجه بررسی صلاحیت های شوراهای اسلامی شهرها در هیات نظارت استان به ستاد انتخابات ارسال نشده است.

وی بیان کرد: نظر نهایی روز ۲۲ اردیبهشت ماه ابلاغ می شود و بر این اساس هر گونه ادعا مبنی بر رد یا تایید برخی داوطلبان در هیات نظارت استان اردبیل صحت ندارد.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: تا این لحظه تمامی پیش بینی های از جمله تهیه دستگاه تشخیص هویت، ماشین و خودروهای لازم انجام شده است و هیچ مشکلی در روند انتخابات پیش رو نداریم.

ندایی یادآور شد: در زمان رای گیری افراد هم با کارت ملی قدیم و  هم جدید و  نیز شناسنامه می توانند در انتخابات ششمین دوره از شورای شهر و روستا شرکت کنند با این وجود اداره ثبت و احوال نیز آمادگی دارد برای مراجعان جهت تعویض کارت ملی خدمات ارائه دهد.

وی تصریح کرد: هماهنگی های لازم با هیات نظارت بر انتخابات برای حضور حداکثری و یک انتخابات سالم انجام شده و امیدواریم مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این دوره از انتخابات در سرنوشت خود تاثیر گدار باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با اشاره به اینکه به لحاظ وجود کرونا، اخذ رای باید در سریع ترین زمان ممکن در شعبات اخذ رای صورت گیرد، گفت: انتخابات الکترونیکی صرفا برای شمارش آرای سریع در شهرهای بزرگ و مراکز استان ها است و به هر صورت حضور فیزیکی مردم در پای صندوق های رای الزامی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه