English

مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان اصفهان خبر داد:

حمایت از ۴۰۰ هزار خانواده نیازمند در اصفهان / اهدای ۲۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان

مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان اصفهان از حمایت خیریه آبشار عاطفه‌ها از 400 هزار خانواده نیازمند در اصفهان خبر داد.

حمایت از 400 هزار خانواده نیازمند در اصفهان / اهدای ۲۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، شهره شیرانی در جمع اصحاب رسانه بیان داشت: 2500 سرویس جهیزیه به مناسبت میلاد امام رضا (ع) شامل هر سری جهیزیه 8 قلم به ارزش 11 میلیون تومان به نوعروسان نیازمند در استان اصفهان اهدا شد.

وی اضافه کرد: همچنین 4500 سری جهیزیه از 80 شعبه آبشار عاطفه ها در سال گذشته بین نوعروسان نیازمند در استان اصفهان توزیع شد.

شیرانی در خصوص تاریخچه خیریه آبشار عاطفه ها توضیح داد: بنیاد عاطفه ها با  ۸۳۰ شعبه در کشور و ۸۰ شعبه در اصفهان بزرگترین خیریه در استان اصفهان است که از سال ۱۳۸۰ شروع تا کنون با هدف محرومیت زدایی در استان فعالیت دارد.

این مقام مسئول افزود:  خیریه آبشار عاطفه ها با بیش از نیم میلیون خیر در کشور فعالیت خود را از بارگاه مقدس امام رضا آغاز نموده  و  در استان اصفهان نیز ۱۰۰ هزار خیر با این خیریه همکاری می‌کنند.

مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان اصفهان با بیان اینکه خیریه آبشار عاطفه ها با مجوز وزرات کشور در ۳۲ استان کشور فعالیت می کند، گفت: آنچه در این خیریه باعث برکت و بزرگی شده است  همدلی و همراهی ۸ هزار نفر از پرسنل خدمتگزار است که ۹۸ درصد آنها بانوان جوان، متخصص و تحصیلکرده تشکیل می دهد که با نیت خیر و به صورت داوطلبانه با دفاتر ما همکاری می کنند که در استان اصفهان تعداد آن ها ۵۰۰ نفر است.

وی ادامه داد: هم اکنون در خیریه آبشار عاطفه ها ۴۰۰ هزار خانوار نیازمند تحت پوشش هستند که در استان اصفهان حدود 100 هزار خانوار هستند که در راستای محرومیت زدایی برای  آنها قدم برداشته می شود.

شیرانی با اشاره به توزیع 4500 سری جهیزیه در استان در راستای ازدواج آسان گفت: این خیریه همچنین 500 هزار بسته غذایی به ارزش هر بسته 300 تا 500 هزار تومان بین خانواده های نیازمند توزیع کرده است.

مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان اصفهان  اضافه کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور 2 کمیلیون بستنه غذایی در 14 رزمایش در کشور بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته 5 هزار تبلت و 500 بسته لوازم التحریر برای  دانش آموزان نیازمند و جامانده از تحصیل در استان فراهم و بین آنها توزیع گردید.

این مقام مسئول با بیان اینکه این خیریه کلیه نیازهای خانواده ها را از جمله درمان و دارو را نیز پوشش می دهد، بیان داشت:100 هزار پزشک در اصفهان و شهرستان ها به صورت افتخاری با د فاتر آبشار عاطفه ها قرارداد دارند و بیماران را ویزیت رایگان می کنند.

مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان اصفهان  گفت: خیریه آبشار عاطفه‌ها از خانواده‌های نیازمند، خانواده ایتام، زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های بدسرپرست و بی سرپرست و اقشار آسیب دیده حمایت کرده و این امر باعث گسترده بودن شعب خیریه  در کشور شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه