English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

اهدای جهیزیه به ۱۸ نوعروس نیازمند تحت پوشش کمیته امداد در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از اهدای جهیزیه 20 میلیون تومانی به 18 نوعروس نیازمند تحت پوشش کمیته امداد اصفهان خبر داد.

اهدای جهیزیه به 18 نوعروس نیازمند تحت پوشش کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا متین پور گفت: خیر گران‌قدر اصفهانی ۱۸ سری جهیزیه  20 میلیون تومانی به ارزش۳۶۰ میلیون تومان به ۱۸ نوعروس نیازمند سادات و غیر سادات تحت حمایت کمیته امداد اصفهان اهدا کرد.

وی سنت اهدای جهیزیه توسط نیکوکاران به نیازمندان را سنتی قدیمی و ریشه‌دار در استان اصفهان توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: اعتماد مردم به کمیته امداد و رضایت نیکوکاران از دقت این نهاد در توزیع کمک‌های پرداختی آن‌ها باعث شده است که در هشت‌ماهه اخیر بیش از سه میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان توسط مردم عزیز استان در زمینه جهیزیه کمک شود.

متین پور کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند تحت حمایت را یکی از دغدغه‌های مهم کمیته امداد اصفهان عنوان کرد و افزود: در بودجه این نهاد اعتباراتی برای کمک به تأمین جهیزیه و همچنین پرداخت هدیه ازدواج پیش‌بینی‌شده است که با توجه به گرانی لوازم‌خانگی بدون کمک و مشارکت مردم راهگشا نخواهد بود.

وی یادآور شد: امسال نیز خیران اصفهانی بارها کمک‌هزینه‌های قابل‌توجهی برای خرید جهیزیه در اختیار کمیته امداد استان اصفهان قرار داده‌اند که در قالب کارت‌های اعتباری خرید کالا و یا اقلام اهداشده با توجه به نیت خیران به نوعروسان نیازمند اهداشده و به اطلاع عموم مردم نیک‌اندیش استان رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: نیکوکاران گرامی برای مشارکت در این امر خداپسندانه می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان از روش‌های غیرحضوری و الکترونیکی مانند کد #۰۳۱*۸۸۷۷* استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه