English

حسین مصری پور در گفتگو با موج:

خادمیاران در کانون سادات بنی الزهرا فعل معصوم را نصب العین خود قرار دادند

مدیر خیریه کانون خدمت رضوی سادات بنی الزهرا گفت:در این کانون خادمیاران رضوی به صورت خانوادگی به ذریه حضرت زهرا خدمت می کنند.

خادمیاران در کانون سادات بنی الزهرا فعل  معصوم را نصب العین خود قرار دادند

حسین مصری پور در گفت و  گو با خبرنگار خبرگزاری موج  اصفهان، با اشاره به خدمت خادمیاران در این کانون به صورت خانوادگی اظهار داشت: وظیفه خادمیارانی که در این کانون با ما همکاری می کنند عمل معصوم است وفعل معصوم را نصب العین قرار داده اند.

وی تصریح کرد:غذاها ،سبدهای ارزاق، جهیزیه وحتی کالاهای خانگی که برای کمک به مددجویان مصوب می شود ،به وسیله خادمیاران وهمسران آنها یعنی به صورت خانوادگی همراه با نوعروسان مددجویان و خانواده آنها این وسایل را با ماشین شخصی خود به منزل آنها منتقل وبه شکل آبرومندی به دست خانواده های سادات نیازمندمی رسانند.

این مقام مسئول افزود: خادمیاران در این کانون؛حامیان ذریه حضرت زهرا هستند و هم گره گشایی می کنند و هم اینکه به خیریه کمک می کنند و غذاها و ارزاق را مانند امیرالمومنین با ماشین خود وبا دست خود به دست سادات می رسانند.

مصری پور در ادامه از اقدامات این کانون درایام ماه ذی الحجه به ویژه در دهه ولایت یاد کرد و اظهار داشت: در ابتدای ماه ذی الحجه به مناسبت ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا با هزینه ای بالغ بر۳۰۰ میلیون تومان برای ۶۰ نوعروس چند قلم از اجناس اصلی جهیزیه مانند یخچال،اجاق گاز و ماشین لباسشویی را تهیه و آنها را در اختیار ایتام سادات قرار دادیم که آنها خشنود و خرسند و آبرومند وارد زندگی خود شوند.

وی در ادامه ازذبح 30 گوسفند در عید قربان خبر داد واذعان کرد: با اجازه هایی که از دفتر مراجع گرفتیم،تصمیم بر این شد که این قربانی ها را در دهه ولایت بتوانیم در بین مردم توزیع کنیم وبا هم افزایی که با هیئات ها  داشتیم توانستیم غذاهای بسیار زیادی از جمله صد و ده هزارغذا را در روز عید غدیر با همکاری موکب حضرت اباالفضل به دست مردم برسانیم.

وی از توزیع 40 هزارپرس کباب و جوجه کباب با همکاری هیئت حضرت ابالفضل در روز عید خبر داد و گفت: در هیئت علوی نیز به همین شکل همکاری و هم افزایی داشتیم و در هیئت پامنار که معروف به خیریه سایه بان هست نیزدر این دهه، روزی پنج هزار غذا توزیع شده که هزار پرس از آنها را به نیازمندان تحت پوشش خیریه سادات دادیم.

مدیر خیریه کانون خدمت رضوی سادات بنی الزهرا بیان کرد: به نیت سن حضرت زهرا« سلام الله علیها»۱۸  قلم از اقلام  اصلی سبد غذایی، شامل: تمامی حبوبات، چای، برنج ، روغن، رب وماکارانی و ... در۳۱۳ بسته به نام یاران امام زمان به صورت شکیل در اختیار سادات نیازمند قرار دادیم.

حسین مصری پور تاکید کرد: در بین حدود هشتصد خیریه ای که در اصفهان وجود دارد تنها خیریه ای که توانمندسازی سادات را وظیفه خود می داند، همین خیریه سادات بنی الزهرا است که در خیابان چهارباغ پایین حدفاصل میدان امام حسین تا چهار راه تختی آخر کوچه ۱۱ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه