English

شهرداری قم از عید بزرگ ولایت استقبال می‌کند

شهرداری قم از ابتدای دهه ولایت فضاسازی ویژه محیط‌های شهری و برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی با محوریت نشاط اجتماعی را برای اعیاد قربان و غدیر در دستور کار قرار داد.

شهرداری قم از عید بزرگ ولایت استقبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج قم، هم‌زمان با ایام فرخنده دهه ولایت تمهیدات ویژه‌ای از طرف بخش‌های مختلف شهرداری قم برای گرامیداشت اعیاد و ایام فرخنده ماه ذی‌الحجه در نظر گرفته و به اجرا درآمده است.

اجرای پویش تبلیغات شهری “۱۵ روز ولایی” که قبل از عید سعید قربان در سطح شهر قم در بیش از ۱۵۰ سازه تبلیغات شهری با مساحت ۱۶۵۰ مترمربع به اکران درآمده است، از نخستین اقداماتی بود که توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم به انجام رسید.

این پویش با مضامینی از احادیث و روایاتی در خصوص عید بزرگ شیعیان و به‌ویژه ولایت حضرت علی بن ابی‌طالب (ع) تهیه و در بازه‌ی زمانی ۱۵ روز عید قربان تا روز مباهله به اکران در آمده است.

فضاسازی شهری با نصب المان‌های نوری، ریسه و پرچم‌های الوان و اهتزاز پرچم‌های مرتفع در معابر، میادین و تقاطع‌ها و عرشه‌های پل سطح شهر از دیگر اقداماتی است که در مناطقِ هشتگانه با تأکید ویژه‌ای به انجام رسیده است.

اجرای نورافشانی آسمان شهر قم در ۱۱۰ نقطه با مشارکت ۱۱۰ مسجد از دیگر اقداماتی است که در شب عید سعید غدیر خم به انجام خواهد رسید و تمامی شهروندان شاهد نورباران آسمان شهر در شب عید بزرگ ولایت خواهند بود.

همکاری ویژه در برگزاری کاروان خودرویی گرامیداشت عید سعید غدیر خم و خدمات‌رسانی در مسیر برگزاری این کاروان خودرویی در بلوار پیامبر اعظم (ص) نیز از دیگر برنامه‌های شهرداری قم بوده که در عصر روز عید غدیر خم برگزار خواهد شد.

برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی ازجمله اجرای سرودها و جُنگ‌های خیابانی و مسابقات مجازی و غیرحضوری در بستر شبکه‌های اجتماعی شهرداری قم نیز از برنامه‌های در نظر گرفته‌شده توسط مجموعه شهرداری قم برای گرامیداشت عید سعید غدیر خم خواهد بود که شهروندان گرامی می‌توانند از طریق دنبال کردن صفحات شهرداری قم در فضای مجازی به نشانی @shahrdari_qom از نحوه آن اطلاع یابند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه