English

سید حامد عاملی:

صدور سند مالکیت اراضی کشاورزی اردبیل تسریع می شود

استاندار اردبیل گفت: صدور سند مالکیت اراضی کشاورزی در استان سال آینده تسریع می شود.

صدور سند مالکیت اراضی کشاورزی اردبیل تسریع می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در جلسه شورای قضایی استان که با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد از آغاز طرح کاداستر و صدور سند مالکیت اراضی کشاورزی خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی انجام گرفته با فرمانداران شهرستان های استان، صدور سند مالکیت اراضی کشاورزی در سال آینده تسریع می شود.

وی افزود: با برنامه ریزی و تشکیل جلسات مستمر، حدنگاری و صدور سند مالکیت برای اراضی کشاورزی در سال آینده اجرا می شود.

استاندار اردبیل خواستار همکاری و مساعدت ثبت اسناد کشور و رفع برخی مشکلات برای سرعت بخشی به روند صدور اسناد اراضی کشاورزی شد.

عاملی در ادامه با اشاره به اقدامات ثبت شرکت ها برای شروع کسب و کارهای جدید در استان، کاهش فرایند ثبت شرکت ها را خواستار شد و گفت: با تسهیل و اصلاح روند ثبت شرکت ها فرایند اقدامات سرمایه گذاری کاهش یافته و این اقدام در رونق اقتصادی تاثیرگذار خواهد بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش های ثبت اسناد و املاک استان و همچنین دستگاه قضایی ، تعامل این حوزه با دستگاههای اجرایی برای رفع موانع و مشکلات استان در حوزه های مختلف به خصوص بخش تولید را قابل تقدیر دانست.

استاندار اردبیل با اشاره به پایین بودن بسیاری از شاخص های توسعه استان، همدلی و تلاش همگانی را در ارتقای وضعیت اقتصادی و بهبود معیشت مردم مورد تاکید قرار داد.

عاملی گفت: با وجود ظرفیت های فراوان طبیعی و انسانی در استان باید از این پتانسیل ها برای ارتقای اقتصادی و فرهنگی استفاده کرده و زمینه رفع آسیب های اجتماعی ناشی از مشکلات اقتصادی را مهیا کنیم.

رئیس ثبت اسناد و املاک کشور نیز در این جلسه از آمادگی ثبت اسناد کشور برای مساعدت ۲۰ میلیارد تومانی به تسریع در اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی استان اردبیل خبر داد.

حسن بابایی می گوید: انتظار می رود در سال آینده با تزریق اعتبار و تسریع در اجرای کاداستر، اردبیل به عنوان اولین استان در صدور سند مالکیت اراضی کشاورزی پیشرو باشد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر کشاورزان ، سند اراضی ندارند و با بیان اینکه انتقال مزیت ها و آثار ثبت اسناد رسمی برای اراضی به کشاورزان ضروری است، خواستار اطلاع رسانی لازم در این خصوص شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی