English

حجت الاسلام علیرضا پناهیان:

مدیریت راهبردی کلان در ایران هوشمندانه است

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: برای جهاد تبیین باید از سرزنش و مسخره کردن دیگران نترسید.

مدیریت راهبردی کلان در ایران هوشمندانه است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در سخنانی عنوان کرد: پرداختن به جهاد تبیین ، که مورد تاکید مقام‌ معظم رهبری است، جرات و اعتماد به نفس می‌خواهد.

حجت الاسلام پناهیان این سخنان را در آیین ویژه سالروز وفات حضرت زینب (س) در حرم مطهر رضوی بیان کرد و ادامه داد: برای جهاد تبیین باید از سرزنش  و مسخره کردن دیگران نترسید، چرا که پیغمبر خدا را هم که حرف حق می زد، مسخره می کردند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: رهبر فرزانه حرف حق را همیشه با آگاهی و جرات می زنند، چنانکه رییس جمهور قبلی در مقابل اینکه آقا می گفتند من به مذاکرات خوش بین نیستم، می گفت که دیپلماسی جای خوش‌بینی و بدبینی ندارد، که البته خود غربگراها در این موضوع ضایع شدند و سخن حق مقام معظم رهبری اثبات شد.

وی در ادامه این سخنان اضافه کرد: در حال حاضر مدیریت راهبردی کلان در ایران هوشمندانه است، در حالی که مدیریت راهبردی در آمریکا احمقانه است و تکیه کردن به خدا نقش مهمی در مدیریت هوشمندانه دارد.

حجت الاسلام پناهیان متذکر شد: صهیونیست ها و آمریکایی ها در سیاستهایشان در مقابل ایران، احمق و بی‌شعور هستند و برخی می گویند اگر آنان احمق هستند پس چرا ما زود پیروز نمی شویم و در پاسخ به این پرسش باید گفت که ما نیز عقلمان کامل نیست، وگرنه به کسی رای نمی دادیم که آمریکا را کدخدا بداند و کشور ۸ سال عقب بیفتد.

استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: آنها ایران را محاصره اقتصادی کردند، در حالی که احمق ها نمی دانند که  هرجا فشار اقتصادی داشتیم در همان زمینه پیشرفت کرده ایم.

حجت الاسلام پناهیان در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز ایران قوی است و آینده متعلق به کشورمان است، اکنون بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی در کشورهایی مانند یمن، لبنان، سوریه و عراق به نقطه عطف خود رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه