English

امام جمعه تبریز:

فرهنگ دیدار با خانواده شهدا و ایثار گران باید در جامعه پررنگ شود/لزوم توجه همگانی به موضوع جهاد تبیین

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا و ایثار گران باید در جامعه پررنگ شود گفت:این فرهنگ نشان پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

فرهنگ دیدار با خانواده شهدا و ایثار گران باید در جامعه پررنگ شود/لزوم توجه همگانی به موضوع جهاد تبیین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در دیدار جمعی از پدران و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با تاکید اینکه خانواده شهدا باید قدردان این جایگاه باشند چرا که عملکرد آن‌ها نزد خداوند دارای مزد و پاداش است اظهار داشت: از مواردی که در اسلام به آن تاکید شده و از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است احترام و تکریم خانواده شهداست.

وی نام شهدا را مایه افتخار و مباهات ملت ایران خواند و تصریح کرد: شهدا جان خود را فدا کردند تا امروز در کشور امنیت و آرامش حاکم شود و همه باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

وی همچنین تاکید کرد: خانواده شهدا بی شک راه پدران خود را ادامه می‌دهند و این عزیزان باید برای جامعه الگو باشند.  

امام جمعه تبریز یادآور شد: خانواده‌های شهدا در همان مسیر آرمان‌های امام راحل با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری به امید خدا تا آخرین قطره خون فداکاری می‌کنند.  

وی با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا و ایثار گران باید در جامعه پررنگ شود، افزود: این فرهنگ نشان پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف اصلی ماست و می‌توانیم از این ارزش‌ها برای خدمت بی منت به اسلام توجه کافی داشته باشیم.

 نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی رمز پیروزی و موفقیت کشور در تمامی عرصه‌ها و نیز نتیجه گیری از آرمان‌های امام راحل را اطاعت محض از فرامین و منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت: امروز چند دهه از دفاع مقدس گذشته است و ملت ایران با پایبندی به ارزش‌های شهدا در مقابل دشمنان ایستاده اند.

 حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به تحرکات دشمن برای براندازی نظام اسلامی از طریق فضای مجازی مسموم اشاره و خاطرنشان کرد: به حول وقوه الهی با این اراده که در شما پیدا می‌شود دشمنان کاری از پیش نمی‌برند.   

نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی بر لزوم توجه همگانی به موضوع جهاد تبیین را که از منویات مقام معظم رهبری است تاکید کرد و افزود: دشمنان سعی می‌کنند باور‌ها و عقاید مردم و ارزش‌ها و پایه‌های انقلاب را زیر سوال ببرند و اگر اهداف دشمنان تبیین شود سردرگمی و آشفتگی که برای آنان ایجاد می‌شود نمی‌گذارد به اهداف شوم خود برسند.  

وی با تاکید اینکه باید نویسندگان، شعرا، ادبا و خطبا مسائل را تبیین کنند چرا که تبلیغات دشمن به قدری است که می‌خواهند مردم را نسبت به آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی تیره و تاریک نشان دهند، خاطرنشان کرد: باید دستاورد‌های انقلاب برای همگان تبیین شود؛ نظام اسلامی ما حرف‌های جدید زیادی برای گفتن دارد.  

نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر گفت: امام علی (ع) یک شخصیت والا و بی نظیر است که منحصر به یک مرام نیست بلکه تمامی اقشاردنیا مجذوب شخصیت ایشان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه