English

امام جمعه تبریز:

وحدت و اقتدار نیروهای مسلح در بین ارتش های جهان غرورآفرین است/ بیعت پرسنل نیروی هوایی، در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد بود

امام جمعه تبریز وحدت و اقتدار نیروهای مسلح در نظام اسلامی را در بین ارتش های جهان غرورآفرین خواند.

وحدت و اقتدار نیروهای مسلح در بین ارتش های جهان غرورآفرین است/ بیعت پرسنل نیروی هوایی، در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در مراسم گرامیداشت روز نیروی هوایی در تبریز با تجلیل از رشادت ها و ایثار گری های نیروهای مسلح به ویژه نیروی هوایی اظهار داشت: این نیروی ولایی و الهی در زمان پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی نقش بی بدیل خود را در حراست و صیانت از ایران اسلامی ایفا کرده است و هرگز خدمات این نیروی خدوم از حافظه تاریخی فراموش نخواهد شد.

امام جمعه تبریز وحدت و اقتدار نیروهای مسلح در نظام اسلامی را در بین ارتش های جهان غرورآفرین خواند و گفت: نیروهای مسلح کشورمان در کنار سپاه و بسیج به یک نیروی مهم و راهبردی تبدیل شده است که روز به روز به سوی اقتدار پیش می رود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حماسه شجاعانه پرسنل نیروی هوایی ارتش در 19 بهمن 1357 در بیعت با امام راحل نقطه عطف تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و همواره ماندگار خواهد بود.

وی لزوم تمسک به سیره شهدا و تبیین نقش مقاومت اسلامی را برای تحقق اهداف متعالی نظام اسلامی یادآورشد و افزود: توجه به خط امام و رهبری مانع از انحطاط و استیصال می شود و باید با حفظ وحدت و همدلی و با بصیرت راه و روش امام خمینی و رهبری نظام تداوم یابد.

در ابتدای این مراسم امیر رضا یوسفی فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز با ارائه گزارشی از آمادگی نیروی هوایی برای دفاع از ایران اسلامی گفت:جان برکفان و مدافعان حریم ولایت  شب و روز تمامی حرکات منطقه را رصد می کنند و آماده جانفشانی برای صیانت از آسمان ایران در برابر هر تجاوزی هستند.

در پایان این مراسم از کتاب "بال پروازم" حاوی نامه ها و نقاشی های فرزندان پرسنل پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز به پدرانشان رونمایی و از خانواده های معظم شهدا و کارکنان نمونه این نیرو تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه