English

فعالان حوزه‌ی حمل‌ونقل هرمزگان به‌صورت یکپارچه خواستار شدند؛

تعطیلی پایانه چهچکور و توجه بیشتر به بخش خصوصی

فعالان صنفی حوزه‌ی حمل‌ونقل هرمزگان خواستار توجه بیشتر به دغدغه‌های این قشر در استان شدند و تعطیلی پایانه حمل و نقل چهچکور و توجه بیشتر به بخش خصوصی را از اصلی ترین خواسته های خود عنوان کردند.

تعطیلی پایانه چهچکور و توجه بیشتر به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، نشست خبری و هم‌اندیشی با کنش‌گران رسانه‌ای و افکار عمومی در راستای برنامه‌ریزی برای برگزاری نخستین سمپوزیوم حمل‌ونقل و لجستیک با محوریت شهرک حمل‌ونقل بندرعباس صبح امروز در هتل همای بندرعباس برگزار شد.

*اعتلای جایگاه حمل‌ونقل

«رضا شاکر» عضو هیئت‌مدیره انجمن حمل‌ونقل بندرعباس و دبیر سمپوزیوم حمل‌ونقل و لجستیک با بیان این‌که سعی داریم مسائل بخش خصوصی در حوزه حمل‌ونقل را از طریق این سمپوزیوم مطرح کنیم تا جایگاه این حوزه در سطح استان ارتقا یابد، افزود: از تمام افراد و جریان‌ها دعوت می‌کنیم تا در راستای اعتلای حمل‌ونقل هرمزگان پای‌کار بیایند و امیدواریم این سمپوزیوم بتواند سرآغاز اتفاقات مثبتی در حمل‌ونقل استان و کشور باشد.

*حمل‌ونقل برند هرمزگان است

«مهران نجاتی» عضو هیئت‌مدیره انجمن حمل‌ونقل بندرعباس دبیرکل این سمپوزیوم نیز با اشاره به این‌که در بحث اقتصاد، حمل‌ونقل بیشترین ضریب اشتغال را دارد و این مسئله لزوم احداث شهرک حمل‌ونقل را برجسته می‌کند، اضافه کرد: شهرک حمل‌ونقل برند هرمزگان است و اشتغال آن از حوزه فولاد بااین‌همه تبلیغات و سرمایه‌گذاری بیشتر است.

*جایگاه ویژه شهرک حمل‌ونقل بندرعباس

«بهروز گلپاگون» رئیس انجمن شرکت‌های حمل‌ونقلی بندرعباس نیز ضمن اشاره به اقدامات گسترده‌ی این انجمن در جهت بهبود خدمات رانندگان در سراسر کشور، بیان داشت: شهرک بندرعباس دومین شهرک حمل‌ونقل کشور ازلحاظ وسعت و ازلحاظ توسعه نیز بالاتر از شهرک حمل‌ونقل تهران در جایگاه نخست قرار داریم و ظرفیت‌های مهم استان باید در راستای اعتلای نام ایران برجسته شود.

سید محمد حسینی، مدیرعامل شرکت نگین ترابران و مدیرعامل شهرک حمل‌ونقل بندرعباس نیز ضمن اشاره به وجود ده هزار فرصت شغلی در این شهرک بیان داشت: چرا برخی از مدیران ارشد استانی حتی آدرس شهرک حمل‌ونقل را نمی‌دانند؟ این در شرایطی است که ما نیازمند منابع بیشتر برای توسعه‌ی شهرک حمل‌ونقل هستیم

وی به مشکلات شهرک حمل‌ونقل چهچکور اشاره و تأکید کرد: این شهرک باید تعطیل و به شهرک حمل‌ونقل بندرعباس منتقل شود چراکه با این وضعیت بخش خصوصی جان نخواهد گرفت و توسعه حمل‌ونقل ممکن نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه