English

حمیدرضا علیزاده:

بهزیستی خراسان رضوی، رتبه اول کشور از نظر میزان خدمت‌گیرندگان بیمه سلامت

معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی بیان کرد: خراسان رضوی در بین استان‌های کشور، بیشترین مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت را دارد که در نتیجه بیشترین مددجویان خدمت‌گیرنده در این بخش را در سطح کشور دارا می باشد.

بهزیستی خراسان رضوی، رتبه اول کشور از نظر میزان خدمت‌گیرندگان بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حمیدرضا علیزاده معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس تفاهم‌نامه بهزیستی کشور و سازمان بیمه سلامت، مددجویان می توانند به مراکز توانبخشی دولتی و غیر دولتی طرف قرارداد بیمه سلامت مراجعه و این خدمات را تا سقف ۴۰ جلسه به صورت پوشش بیمه‌ای دریافت کنند.

علیزاده در ادامه این خبر اضافه کرد: علاوه بر این ۴۰ جلسه دارای پوشش بیمه‌ای، بهزیستی، کمک هزینه خدمات توانپزشکی تا سقف ۲۰ جلسه در سال به مددجویان نیازمند ارائه می کند.

معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: مراکز توانبخشی که مایل هستند در این طرح بهزیستی همکاری کنند می توانند با مراجعه به بیمه سلامت و با استناد به تفاهم‌نامه سازمان بهزیستی کشور با بیمه سلامت، با آن نهاد قرارداد بسته و به مددجویان خدمت ارائه کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: مددجویان پیش از این تفاهم‌نامه، کاردرمانی و سایر خدمات توانبخشی را با پرداخت هزینه دریافت می‌کردند و این تفاهم‌نامه که در سطح بالا در کشور انجام شده سهیمه‌هایی برای استان‌ها در نظر گرفته که ما محدودیتی در پذیرش نداریم و مددجویان عزیز نیازمند می‌توانند با مراجعه به مراکز دولتی و مراکز غیر دولتی طرف قرارداد بیمه سلامت، این خدمات را به صورت بیمه‌ای دریافت کنند.

بهزیستی خراسان رضوی

علیزاده ادامه داد: ۳۵ مرکز طرف قرارداد کاردرمانی و ۳۲ مرکز گفتاردرمانی در خراسان رضوی وجود دارد و علاوه بر این مراکز، سایر مراکز توانبخشی هم می توانند از این فرصت برای خدمت به مددجویان استفاده کنند که ۹ خدمت ستاه‌دار شامل کاردرمانی، گفتار درمانی و ارزیابی شنوایی که هر کدام سه گرایش مختلف را شامل می شوند در برمی گیرد.

معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی یادآور شد: این تفاهم‌نامه از آبان‌ماه ۹۹ منعقد شده ولی همچنان پایدار است و مددجویان کماکان می توانند از این خدمات استفاده کنند و خراسان رضوی در بین استان‌های کشور، بیشترین مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت را دارد که در نتیجه بیشترین مددجویان خدمت‌گیرنده در این بخش را در سطح کشور دارا می باشد.

علیزاده در خاتمه خاطرنشان کرد: بهزیستی خراسان رضوی حدود ۶۰ هزار معلول جسمی حرکتی، حدود ۱۹ هزار معلول شنوایی و حدود ۱۵ هزار معلول گفتاری تحت پوشش دارد که مشمول این خدمات هستند و علاوه بر اینها، افراد دارای معلولیتی که پوشش بهزیستی هم ندارند می توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی