English

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ۶۵۸۰ مددجوی هرمزگانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، شش هزار و 580 نفر از مددجویان کمیته امداد هرمزگان در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای شرکت کردند.

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به 6580 مددجوی هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرضا خسروانی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان آموزش را مقدمه توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برشمرد و اظهار داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به‌منظور مهارت‌آموزی مددجویان مستعد و فراهم نمودن زمینه فعالیت آن‌ها در حرفه‌های گوناگون، دستیابی به شغل و درآمد پایدار و مشارکت این افراد در چرخه تولید و اقتصاد کشور ارائه می‌شود که درنهایت موجب خودکفایی و استقلال اقتصادی آن‌ها خواهد شد.

خسروانی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، شش هزار و 580 نفر از مددجویان کمیته امداد هرمزگان بااعتبار 517 میلیون تومان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زمینه‌های مهارتی، پایدارسازی مشاغل و مقدماتی بهره‌مند شده‌اند که از مجموع مهارت آموزان، تعداد چهار هزار و 935 نفر زن و مابقی مرد بوده‌اند.

ایشان یادآور شد: این آموزش‌ها با همکاری سازمان‌ها، آموزشگاه‌های آزاد و مؤسسات متولی امر آموزش فنی و حرفه‌ای انجام و به کارآموزان پس از گذراندن این دوره‌ها، گواهی‌نامه مهارت برای ورود به بازار کار اعطا شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان گفت: مهم‌ترین اولویت کمیته امداد ایجاد اشتغال برای مددجویان است و این نهاد تا رسیدن به خودکفایی از مددجویان مستعد حمایت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه