English

طی ۹ماهه امسال؛

ارائه هفت هزار و ۳۲۸ مورد خدمت مشاوره رایگان به مددجویان هرمزگان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان از ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی به هفت هزار و 328 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد طی 9 ماهه امسال خبر داد.

ارائه هفت هزار و 328 مورد خدمت مشاوره رایگان به مددجویان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد پایان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: هدف از ارائه خدمات مشاوره، کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش مهارت‌های زندگی، تقویت اعتمادبه نفس و خودباوری و ارتقاء باورهای دینی و تحکیم بنیان خانواده‌هاست که شامل مشاوره‌های خانواده، ازدواج، اشتغال، تحصیلی و مشاوره‌های روان‌شناختی و تربیتی است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان گفت: هفت هزار و 328 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از مشاوره‌های فردی و گروهی رایگان کمیته امداد طی 9 ماهه سال جاری بهره‌مند شده‌اند که شش هزار و 513 نفر از این افراد به‌صورت فردی و ۸۱۵ مددجوی دیگر به‌صورت گروهی در جلسه‌های مشاوره و راهنمایی حوزه حمایت و سلامت این نهاد شرکت کرده‌اند.

وی بابیان این موضوع که خدمات مشاوره هیچ‌گونه هزینه‌ای برای مددجویان ندارد و رایگان است، افزود: کمیته امداد در راستای ارتقا سطح مهارت و کیفیت زندگی خانواده‌های تحت حمایت اقدام به ارائه خدمات مشاوره کرده است و از ابتدای سال جاری تاکنون به‌منظور برگزاری این دوره‌ها مبلغ 188 میلیون تومان توسط کمیته امداد هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان ضمن اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های مشاوره و راهنمایی برای تحکیم بنیان خانواده‌ها، گفت: برگزاری آموزش مهارت‌های ده‌گانه زندگی، دوره‌های مهارت‌های ارتباطی، مشاوره پیش از ازدواج و ازدواج مجدد و پیشگیری از اعتیاد از اهم دوره‌های برگزارشده است.

پایان یادآور شد: هم‌اکنون در استان هرمزگان 81 هزار و 112 خانوار تحت حمایت این نهاد هستند که در حال حاضر از خدمات پنج کلینیک تخصصی مشاوره و همچنین مشاوران خانواده کمیته امداد در سراسر استان بهره مند می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه