English

احمد پایان خبر داد؛

معافیت ۶۹۲ مددجوی کمیته امداد هرمزگان از خدمات نظام وظیفه

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان گفت: 692 مددجوی تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون از معافیت‌های نظام‌ وظیفه بهره‌مند شده‌اند.

معافیت 692 مددجوی کمیته امداد هرمزگان از خدمات نظام وظیفه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد پایان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان گفت: 692 مددجوی تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون از معافیت‌های نظام‌ وظیفه بهره‌مند شده‌اند و این خدمات شامل معافیت، کاهش تعرفه و انتقال به نزدیک‌ترین پادگان محل زندگی بوده است.

وی به شرایط معافیت سربازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اشاره کرد و گفت: بر اساس قانون فقط یکی از پسران زنان سرپرست خانوار و یا تنها پسر خانواری که دارای سه خواهر باشد از خدمت سربازی معاف می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان اظهار داشت: 692 مددجوی تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون از خدمات نظام وظیفه بهره‌مند شده‌اند که از این تعداد 74 نفر از خدمت سربازی معاف، تعداد 428 نفر مشمول کاهش تعرفه صدور کارت پایان خدمت و 190 نفر از فرزندان مددجوی تحت حمایت این نهاد از تسهیلات انتقال به نزدیک‌ترین پادگان محل سکونت خود استفاده کرده‌اند.

وی بابیان این مطلب که معافیت سربازی یکی از ابزارهای حمایتی برای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت این نهاد است، افزود: طرح معافیت خدمت سربازی با هماهنگی و همکاری مشترک این نهاد و سازمان نظام‌وظیفه عمومی ناجا برای افرادی که بر اساس بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها شرایط لازم را دارند انجام می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان گفت: فرزندان خانوارهای مددجو پس از معافیت  سربازی می‌توانند برای خودکفایی نیز از تسهیلات اشتغال این نهاد بهره‌مند شوند، ضمن اینکه کمیته امداد از همسر و فرزندان سربازان مددجوی این نهاد نیز حمایت می‌کند.

شایسته ذکر است؛ امسال از مجموع مددجویان بهره‌مند شده از تسهیلات نظام وظیفه، 423 نفر ساکن روستا و 269 نفر ساکن مناطق شهری بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه