English

به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ؛

برگزاری کارگاه آموزشی تولیدی نوشتن با فونت آزادگی

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری کارگاه آموزشی تولیدی نوشتن با فونت آزادگی خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی تولیدی نوشتن با فونت آزادگی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی پایون گفت: کارگاه آموزشی تولیدی نوشتن با فونت آزادگی از کارگاه‌های نخستین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین علیه‌السلام ویژه عموم مردم در اصفهان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: این کارگاه به صورت رایگان و به مدت ۵ روز از پنج شنبه هشتم مهر تا دوشنبه دوازدهم مهرماه، ساعت ۱۹ با تدریس سلمان باهنر، کارشناس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران و مدرس داستان و فیلمنامه نویسی برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: آشنایی ذهنی با ایده و نثر و زبان افراد، شناخت اصلی ترین مبانی روایت و رعایت موارد نوین، تشخیص درگاهِ هدف و کمُّ کِیف متنِ هدف، بایسته ها و اصول روایت نویسی برای فضای مجازی، راهکار پرورش ایده و تمرکز بر تم در متن روایی و شناخت مدیا و ارتباط متن با امکانات مدیا، برخی از محورهای این دوره را شامل می شود.

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان با اشاره به شرایط و رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام کرونا، گفت: کارگاه به صورت مجازی و ثبت نام برای عموم مردم تا 8 مهر ماه 1400 از طریق نشانی اینترنتی dte.bz/soog فعال می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه