English

فعالیت ۶۶۵ نفر از مبلغان متخصص اوقاف در طرح شمیم افق

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از فعالیت 665 نفر از مبلغان متخصص اوقاف در طرح شمیم افق خبرداد.

فعالیت 665 نفر از مبلغان متخصص اوقاف در طرح شمیم افق

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی شفیع‌زاده با اشاره مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهتمام مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی برای فعالیت‌ موثر و بهینه در فضای مجازی اظهار کرد: در راستای تحقق مطالبات ایشان و با توجه به شرایط کنونی ناشی از شیوع کرونا ،  اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امورخیریه در دومین سال متوالی طی ماه مبارک رمضان نسبت به سامان‌دهی فعالیت مبلغین در فضای مجازی اقدام کرده است.

وی افزود: این مبلغین در حدود هزار پایگاه مجازی مربوط به امامزادگان و بقاع متبرکه در حال فعالیت تبلیغی به منظور تبدیل این اماکن متبرکه به قطب فرهنگی هستند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه در همین راستا یکی دیگر از اقدامات اداره کل اعزام مبلغ تشکیل کارگروه‌های پشتیبانی محتوایی تبلیغ مجازی است گفت: این کار در قالب کانال شمیم افق (شبکه مجازی یاوران مراکز افق) فعالیت خود را آغاز کرده و محتوای تولیدی خود را به منظور نشر در شبکه‌های مختلف اجتماعی تولید و بارگزاری می‌کند.

وی ادامه داد: در این فصل از تبلیغ، ۹ کارگروه با محوریت قرآن، عترت، وقف و امامزادگان، کودک و نوجوان، مشاوره، سبک زندگی، نماز، انقلاب و احکام فعال هستند و روزانه حدود ۱۵۰ مطلب تولیدی خود را در چهار قالب متن، عکس، فیلم و صوت در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند.

شفیع زاده تصریح کرد: مخاطبان کانال پشتیبانی شمیم افق که در چند پیام‌رسان شاخص فعالیت کند، مبلغین تبلیغ مجازی، فعالان مراکز افق و مدیران کانال‌های امامزادگان و بقاع متبرکه هستند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه 665 نفر از مبلغان متخصص اوقاف در این طرح شرکت دارند گفت: این مبلغان در قالب طرح ضیافت الهی رمضان 1400، به تولید و توزیع محتوای متناسب در فضای مجازی مشغول هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه