English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم:

۳ هزار بسته معیشتی اوقاف قم در بین نیازمندان توزیع شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از توزیع 3 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان طی دو مرحله خبرداد.

۳ هزار بسته معیشتی اوقاف قم در بین نیازمندان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با اشاره به اینکه شیوع کرونا ، کمک به نیازمندان را بیش از پیش برما واجب کرد، اظهار کرد: از اسفندماه طرح تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در همین راستا در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

وی افزود: پیش از فرا رسیدن نوروز امسال و با تدارک وسیعی که صورت گرفت، از محل موقوفات و کمک‎های خیرین، ۱۵۰۰ بسته بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته ۳۸۰ هزار تومان تهیه شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه این بسته‎ها شامل مواد غذایی و ملزومات بهداشتی بودند گفت: کار بسته‎بندی این ارزاق با حضور خدام بقاع متبرکه و گروه‎های جهادی با مرکزیت آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) صورت گرفت.

وی ادامه داد: مراکز افق بقاع متبرکه بخش‎های مختلف استان، کار شناسایی خانواده‎های نیازمند را پیش از ایام نوروز انجام دادند و سبدهای حمایتی هم متناسب با تعداد اعلامی از سوی هر مرکز، به نام نامی امامزادگان بسته‎بندی شد.

اسکندری خاطرنشان کرد: این بسته‎های حمایتی پیش از فرا رسیدن نوروز امسال و با کمک عوامل اجرایی بقاع متبرکه در بین نیازمندان توزیع شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان و لزوم توجه به مواسات و همدلی مومنانه اشاره و ابراز کرد: بر این اساس مرحله دوم تهیه و توزیع بسته‎های معیشتی در اولویت اداره کل اوقاف قم قرار گرفت.

اسکندری با بیان اینکه هیئت امنا، خدام و ائمه جماعات بقاع متبرکه، خانواده‌های نیازمند محدوده هر بقعه را شناسایی کرده‎اند عنوان کرد: در ادامه عوامل توزیع، بسه‌های حمایتی را درب منزل آنها تحویل می‌دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: صدها نفر از خدام افتخاری و اعضای گروه‎های جهادی، در تهیه، بسته‎بندی و توزیع سبدهای معیشتی نقش‎آفرینی کردند.

وی ادامه داد: به این ترتیب طی دو مرحله، ۳ هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال، توسط اداره کل اوقاف قم تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه