English

در ارزیابی شاخص‌های مسئولیت‌های اجتماعی؛

تجلیل از شرکت فولاد هرمزگان در جشنواره شهید رجایی

در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان، از شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی از دستگاه های برتر در عمل به مسئولیت های اجتماعی تقدیر شد.

تجلیل از شرکت فولاد هرمزگان در جشنواره شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در مراسم بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان، در کنار تجلیل از ادارات و سازمان های برتر استان، فریدون همتی استاندار هرمزگان، از عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان برای نیل به اهداف تولید فولاد در منطقه و ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیلکرده استان و از سوی دیگر ایفای مطلوب مسئولیت های اجتماعی در اجرای برنامه های آموزشی، درمانی، فرهنگی  که موجب ارتقا و بهبود زیستی مردم استان هرمزگان شده است با اهدای لوح و تندیس تجلیل کرد.
صالح دریانورد دبیر جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان نیز در این مراسم گفت: نفت بندرعباس، شرکت فولاد هرمزگان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در ارزیابی شاخص‌های مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه‌های سلامت، ورزش، اقتصاد و … به عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب شدند.
وی در تجلیل از این شرکت گفت: شرکت فولاد هرمزگان مجدانه، مسئولانه و دلسوزانه در کنار مسئولین و مردم بود، تلاش های این شرکت در راستای ارتقای سلامت استان در حوزه کرونا و کمک به ورزش استان  ستودنی است.

فولاد هرمزگان

گفتنی است؛ بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان شامگاه شنبه در سالن شرکت گاز هرمزگان با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، فریدون همتی استاندار و جمعی از مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه