English

در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان محقق شد؛

رتبه برتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در جشنواره شهید رجایی

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان موفق شد تا در حوزه آموزشی در میان دستگاه های برتر بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان قرار گیرد.

رتبه برتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در جشنواره شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، صالح دریانورد دبیر جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان، در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید رجایی و آغاز هفته دولت اظهار کرد: این جشنواره ملاک و ارزیابی عملکرد تمام دستگاه‌ها نیست.

وی گفت: ۵۰ درصد ارزیابی‌ها مبتنی بر ازریابی شاخص‌های اختصاصی است و هر دستگاه در حوزه مأموریتی خودش ارزیابی می‌شود، اعلام نام دستگاهی به این معنا نیست که دستگاه دیگری کم کاری کرده است، بلکه فرجام فعالیت‌های دولت، همدلی و هم افزایی دستگاه اجرایی برای حل مشکلات مردم است.

دبیر جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان با بیان اینکه که ارکان نظام همه با هم هماهنگ فعالیت کردند، بیان داشت: کار دولت تدبیر هماهنگی تمام ارکان نظام برای پیشبرد اهداف عالی نظام و جلب رضایمتمندی مردم استفاده کند.

وی ادامه داد: اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل فنی و حرفه‌ای و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان دستگاه‌های برتر در حوزه آموزشی در جشنواره شهید رجایی هستند.

دریانورد تصریح کرد: سازمان امور مالیاتی، ناظر گمرکات جنوب شرق، برق منطقه‌ای، آب منطقه‌ی و سازمان نوسازی مدارس دستگاه‌های اجرایی برتر در ارزیابی شاخص‌های تولیدی و خدماتی هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان با اشاره به نقش هماهنگی کننده مدیران کل استانداری هرمزگان تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده مدیرکل شهرسازی، مدیرکل تحول، مدیرکل اقتصادی، مدیرکل امنیتی و مدیرکل بازرسی به عنوان مدیران کل برتر استانداری هرمزگان انتخاب شدند.

رضا کمالی زرکانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان پس از دریافت لوح و تندیس مقام برتری در این مراسم گفت:این افتخار حاصل تلاش جامعه فرهنگ ،هنر و رسانه ، کارمندان خدوم اداره کل ، همراهی دستگاه های مختلف و حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان بیان داشت: امسال برای دومین سال پیاپی است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در شاخص های عمومی و اختصاصی موفق به کسب رتبه برتر شده است و این امر نشان از جایگاه واقعی فرهنگ در استان دارد.

گفتنی است؛ بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان شامگاه شنبه در سالن شرکت گاز هرمزگان  با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، فریدون همتی استاندار و جمعی از مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه