English

در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان؛

معرفی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی

دبیر جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان دانشگاه علوم پزشکی استان را از دستگاه‌های برتر در حوزه شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی کرد.

معرفی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، صالح دریانورد دبیر جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان، در مراسم  بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان که به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در سال 1399 برگزار شد، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را از دستگاه‌های برتر در حوزه شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی کرد.

دریانورد با اشاره به سایر دستگاه‌های برتر در حوزه شاخص‌های عمومی و اختصاصی، تشریح کرد: سازمان صنعتی، معدن و تجارت، شرکت آب و فاضلاب، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل شیلات از جمله دستگاه‌های برتر در این حوزه هستند.

وی در این مراسم ضمن بیان اینکه ۵۰ درصد ارزیابی‌ها مبتنی بر ازریابی شاخص‌های اختصاصی است و هر دستگاه در حوزه مأموریتی خود ارزیابی می‌شود، گفت: اعلام نام دستگاهی به این معنا نیست که دستگاه دیگری کم کاری کرده است، بلکه فرجام فعالیت‌های دولت، همدلی و هم افزایی دستگاه اجرایی برای حل مشکلات مردم است.

دریانورد در ادامه به تقدیر از فرماندارن برتر استان پرداخت و  بیان داشت: فرمانداران بندرعباس، میناب و حاجی‌آباد به عنوان فرمانداران برتر انتخاب شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان با اشاره به نقش هماهنگی کننده مدیران کل استانداری هرمزگان تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده مدیرکل شهرسازی، مدیرکل تحول، مدیرکل اقتصادی، مدیرکل امنیتی و مدیرکل بازرسی به عنوان مدیران کل برتر استانداری هرمزگان انتخاب شدند.

گفتنی است؛ بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی شامگاه شنبه در سالن شرکت گاز هرمزگان با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، فریدون همتی استاندار و جمعی از مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی برگزار شد.

جشنواره شهید رجایی با هدف شناسایی و معرفی تلاشگران عرصه خدمت به مردم در راستای برنامه های توسعه و تحول اداری، فضای رقابتی سالمی از طریق الگوهای برتر سازمانی میان دستگاه‌های اجرایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه