English

در حوزه شاخص‌های عمومی و اختصاصی؛

سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی

در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی هرمزگان، سازمان جهاد کشاورزی استان به عنوان دستگاه برتر در حوزه شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی شد.

سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان که به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در سال 1399 برگزار شد، از سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان به عنوان یکی از دستگاه های برتر در شاخص‌های عمومی و اختصاصی، تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکراست؛ جشنواره شهید رجایی با هدف شناسایی و قدردانی از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران اسلامی ‌و ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آن ها برگزار می‌شود و ارتقای کارآمدی، بهره وری، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه های اجرایی، آگاهی مردم از وضعیت عملکرد دستگاه ها و در نتیجه افزایش اعتماد عمومی و غیره برخی از اهداف برگزاری جشنواره شهید رجایی است.

گفتی است؛ در سال های اخیر سازمان جهادکشاورزی هرمزگان حائز رتبه برتر در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی استان بوده است.

در این مراسم صالح دریانورد دبیر جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان، ضمن قدردانی از سازمان جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه‌های برتر در حوزه شاخص‌های عمومی و اختصاصی، از سایر دستگاه های بر تر در این حوزه نام برد و گفت: سازمان صنعتی، معدن و تجارت، شرکت آب و فاضلاب، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و اداره کل شیلات نیز دیگر دستگاه‌های برتر در این حوزه هستند.

وی در ادامه گفت: اعلام نام دستگاهی به این معنا نیست که دستگاه دیگری کم کاری کرده است، بلکه فرجام فعالیت‌های دولت، همدلی و هم افزایی دستگاه اجرایی برای حل مشکلات مردم است.

 

گفتنی است؛ بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان شامگاه شنبه در سالن شرکت گاز هرمزگان  با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، فریدون همتی استاندار و جمعی از مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه