English

بعد از هشتاد سال از عمر اتاق بازرگانی هرمزگان؛

کسب رتبه برتر اتاق بازرگانی هرمزگان در جشنواره شهید رجایی

استاندار هرمزگان از اتاق بازرگانی استان به عنوان دستگاه برتر در شاخص های مسولیت های اجتماعی و اقتصادی تقدیر کرد.

کسب رتبه برتر اتاق بازرگانی هرمزگان در جشنواره شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شیهدان رجایی و باهنر تصریح کرد:  جشنواره شهید رجایی هرساله به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها اداری در شاخص‌های عملکردی دردو شاهص تخصصی و عمومی برگزار می‌شود و درآن از دستگاه‌های برتر تقدیر بعمل می‌آید. 

استاندار هرمزگان در  در راستای معرفی دستگاه های برتر استان در ارزیابی های صورت گرفته از اقدامات اتاق بازرگانی استان هرمزگان و در راس آن محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی هرمزگان با اهدا لوح،  تقدیر ویژه ای به عمل آورد.

شایان ذکر است؛ بعد از هشتاد سال از عمر اتاق بازرگانی هرمزگان و برای نخستین بار در دور نهم فعالیت هیات نمایندگان  پارلمان بخش خصوصی هرمزگان برای نخستین بار در جشنواره شهید رجایی درخشید و توانست در ارزیابی شاخص های مسولیت های اجتماعی و اقتصادی و اقتصاد خارجی و امور بین الملل رتبه برتر  در بین دستگاه های اجرایی استان را از آن خود سازد.

صالح دریانورد دبیر جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان در این مراسم گفت: نفت بندرعباس، فولاد بندرعباس و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در ارزیابی شاخص‌های مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه‌های سلامت، ورزش، اقتصاد و … به عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب شدند.

گفتنی است؛ حسن روحانی نایب ربیس اتاق بازرگانی هرمزگان به عنوان نماینده ریاست در این جشنواره حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه