English

در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان؛

موفقیت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در جشنواره شهید رجایی

اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر در دو شاخص عمومی و اختصاصی گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، شد.

موفقیت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در جشنواره شهید رجایی
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان با کسب رتبه برتر در دو شاخص عمومی و اختصاصی گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برگزیده و تندیس جشنواره و لوح تقدیرآن از سوی استاندار هرمزگان به "ایرج بیت اللهی" مدیرکل آموزش و پرورش استان اهدا شد.

ایرج بیت اللهی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه این آیین، با بیان اینکه موفقیت در آموزش و پرورش همواره حاصل تلاش جمعی است، اظهارکرد: با وجود شرایط ناشی از همه گیری بیماری کرونا، تلاش بی وقفه همه دست اندرکاران آموزش و پرورش استان در عرصه تعلیم و تربیت موفقیت های چشمگیری را برای استان رقم زده است.

ایرج بیت اللهی افزود: بدون تردید در کسب این عناوین از جمله موفقیت در جشنواره شهید رجایی که با هدف توسعه فرهنگ خدمت رسانی و آگاهی مردم از عملکرد مدیران برگزارمی شود، همه کارکنان، فرهنگیان، مدیران، دانش آموزان، اولیا و مربیان استان سهیم بوده اند و این عنوان متعلق به خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش هرمزگان با شعار کارآمدی و پاسخگویی و با استفاده از همه ظرفیت ها و تکیه بر خرد جمعی، نظام تعلیم و تربیت را راهبری می کند، تصریح کرد:در این مسیر با فراهم کردن زمینه حضور و مشارکت صاحبنظران و پیشکسوتان در همه امور از جمله راهبردهای اجرایی در دو بخش آموزشی و تربیتی، موفقیت های چشمگیری در رشد شاخص ها و برنامه های ملی حاصل شده است و مسیر توسعه را برای دستیابی به آنچه شایسته نام این استان سرافراز است، هموار کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش مجموعه ی متعلق به همه آحاد جامعه است و در کسب هر موفقیتی همه جامعه سهیم هستند چرا که این نهاد زیربنای توسعه و پیشرفت در هر جامعه ای است.

گفتنی است؛ بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان شامگاه شنبه در سالن شرکت گاز هرمزگان  با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، فریدون همتی استاندار و جمعی از مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه