English

در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان محقق شد؛

رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان در جشنواره شهید رجایی

دبیر جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان، از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان به عنوان دستگاه برتر در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی تقدیر کرد.

رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان در جشنواره شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در مراسم در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شیهدان رجایی و باهنر تصریح کرد : جشنواره شهید رجایی هرساله به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها اداری در شاخص‌های عملکردی در دو شاخص تخصصی و عمومی برگزار می‌شود و در آن از دستگاه های برتر تقدیر به عمل می‌آید.

در ادامه این مراسم صالح دریانورد دبیر جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان با بیان اینکه که ارکان نظام همه با هم هماهنگ فعالیت کردند، بیان داشت: کار دولت تدبیر هماهنگی تمام ارکان نظام برای پیشبرد اهداف عالی نظام و جلب رضایمتمندی مردم استفاده کند.

وی با تقدیر از  اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در حوزه آموزشی، ادامه داد: اداره کل آموزش و پرورش  و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  از دیگر دستگاه‌های برتر در این حوزه هستند.

در حاشیه این مراسم مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان گفت: کسب این مقام توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان را نتیجه همراهی، همکاری و تلاش کارکنان استان و مدیران و مربیان آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای خواند و گفت زحمات خانواده اداره آموزش فنی و حرفه ای در راستای توسعه آموزشهای مهارتی و بالابردن کیفیت آموزش در استان قابل تقدیر است .

گفتنی است؛ همچنین " روح انگیز قادری" به عنوان کارمند نمونه اداره کل فنی و حرفه ای هرمزگان معرفی و تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه