English

کامبیز امجدی گلپایگانی خبر داد؛

نظارت ۳۰ تیم دامپزشکی هرمزگان بر ذبح دام در ایام محرم

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی هرمزگان گفت: ۳۰ تیم ثابت و سیار از کارشناسان بهداشتی دامپزشکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بر نحوه ذبح دام‌های قربانی در سطح استان نظارت دارند.

نظارت 30 تیم دامپزشکی هرمزگان بر ذبح دام در ایام محرم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کامبیز امجدی گلپایگانی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: این تیم پزشکی متشکل از ۱۲  دامپزشک، ۲۶ بازرس بهداشت گوشت و ۱۶ ناظر شرعی است که با آمادگی کامل در راستای خدمت رسانی به جامعه، به بازرسی دام ها و لاشه های کشتار شده در این ایام می پردازند.
امجدی گلپایگانی بیان داشت: بازرسی، نظارت و کنترل بهداشتی و شرعی بر ذبح دام، اماکن تولید، تهیه، نگهداری و عرضه انواع گوشت و فرآورده‌های خام دامی در ایام محرم و صفر بویژه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تشدید می‌شود.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی هرمزگان از شهروندان خواستم ضمن همکاری با اکیپ های نظارتی دامپزشکی استان، رعایت دستورالعمل های بهداشتی سازمان دامپزشکی را در خصوص ذبح دام، نگهداری و قطعه بندی لاشه دام های نذری و ذبح شده مدنظر قرار داشته باشند تا هم خود و هم سایر مصرف کنندگان، از بروز بیماری های مشترک بین حیوان و انسان در امان باشند و سلامتی جامعه مورد تهدید قرار نگیرد.

 
 
 
 
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه