English

فرماندار بندرعباس مطرح کرد؛

فرآیند ذبح بر اساس دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا انجام می شود

فرماندار بندرعباس در بازدید از کشتارگاه ها گفت: فرآیند ذبح دام باید با همین نظم و بر اساس دستورالعمل های بهداشتی انجام شود.

فرآیند ذبح بر اساس دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا انجام می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان ، عزیزاله کناری فرماندار با همراهی فرزاد ابراهیمی معاون سیاسی از مراکز عرضه دام زنده و کشتارگاه دام شهرداری بندرعباس بازدید بعمل آورد.

فرماندار بندرعباس در حاشیه این بازید گفت: در اجرای مصوبات جلسات مرتبط باستاد کرونا و فراهم سازی زمینه انجام امور قربانی همشهریان ، بازدید از کشتارگاه و غرفه های عرضه دام زنده انجام شد.

وی در ادامه گفت: دام به حدکافی جهت عرضه به همشهریان موجود می باشد و فرآیند ذبح با نظم لازم در حال انجام است و انتظار می رود این فرایند و نظم تا پایان روز جاری حفظ شود تا شهروندان برای انجام قربانی خود با مشکل مواجه نشوند.

کناری در پایان با توجه به حضور بازرسان و نظارت دقیق بر اجرای روند ذبح دام   تصریح کرد: در این کشتارگاه بازرسانی جهت نظارت حضور داشتند و به آنها تاکید شد فرآیند نظارت با جدیت و مستمر انجام شود و همچنین از عوامل کشتارگاه خواسته شد که با همین نظم و برنامه ریزی تا پایان روز، خدمات لازم را به همشهریان ارائه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه