English

مدیرکل کمیته امداد اصفهان خبر داد:

امسال قربانگاه های موقت ذبح دام در اصفهان برپا نمی شوند

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال قربانگاه ها و پایگاه های موقت ذبح دام در اصفهان برپا نمی شوند.

امسال قربانگاه های موقت ذبح دام در اصفهان برپا نمی شوند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع اظهار کرد: امسال در عید قربان به دلیل شیوع ویروس کرونا و بر اساس دستور ستاد مبارزه با کرونای استان، قربانگاه ها و پایگاه های موقت ذبح دام برپا نمی شوند.

وی ادامه داد: ذبح دام امسال در عید قربان فقط در کشتارگاه ها صورت می گیرد و نیکوکاران و خیران می توانند در صورت تمایل همه یا بخشی از قربانی خود را به پایگاه های مستقر کمیته امداد برای توزیع به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت اهدا کنند.

زارع تمام دفاتر کمیته امداد اصفهان در سطح استان را در روز عید قربان از ساعت ۸ تا ۱۹ آماده دریافت نذورات و کمک‌های مردمی اعلام کرد و افزود: شماره همراه ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱ نیز برای هماهنگی لازم جهت دریافت نذورات خیران و نیکوکاران در سراسر استان فعال است.

مدیرکل کمیته امداد امام استان اصفهان زیرساخت های الکترونیکی و غیرحضوری مشارکت در خیر و احسان را در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا از گزینه های مهم و در دسترس مردم معرفی کرد و گفت: کد دستوری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* ، پایگاه اینترنتی Emdad.ir و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ توسط این نهاد برای مشارکت سریع و آسان همشهریان در عید قربان راه اندازی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی