English

جواد اعلمی:

نظارت مستمر و ویژه بر تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دام و طیور در خراسان رضوی

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: شهروندان گرامی از خرید فرآورده‌های خام دام و طیور غیر بهداشتی و به ظاهر ارزان، بدون بسته‌بندی مجاز و تاریخ تولید، جدا خود داری کنند .

نظارت مستمر و ویژه بر تولید، نگهداری و عرضه  فرآورده‌های خام دام و طیور در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی،  جواد اعلمی  مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی در مورد تشدید نظارتها در ماه مبارک رمضان بیان کرد:  همه مراکز مرتبط با فرآورده‌های خام دامی شامل واحد‌های نگهداری، عرضه، خودرو‌های ویژه حمل، کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌ها، کارگاه‌های فرآوری و بسته‌بندی در خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان تحت نظارت خاص قرار گرفته اند و به طور مستمر بازرسی می‌شوند.

اعلمی تصریح کرد: ۱۲۰ گروه دامپزشکی بر تولید و عرضه فرآورده‌های خام دام و طیور در خراسان رضوی طول ماه مبارک رمضان نظارت ویژه دارند.

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی همچنین افزود: همه محصولات مورد تقاضای عموم مردم در ماه مبارک رمضان با توجه به گستردگی شبکه توزیع فرآورده‌های خام دامی چه به صورت تازه و چه به صورت منجمد به طور سازمان‌یافته تامین شده و در فروشگاه‌ها و مراکز عرضه سطح شهر در دسترس قرار دارند.

اعلمی در تهیه و خرید این فرآورده ها از طریق شهروندان تاکید کرد: از مردم درخواست  می کنیم، از خرید فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی و به ظاهر ارزان  از قبیل گوشت قرمز بدون مهر دامپزشکی، گوشت از پیش چرخ شده، مرغ قطعه‌شده بدون هویت و بسته‌بندی غیرمجاز بدون تاریخ تولید خود داری کنند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه