English

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی:

مهم ترین هدف بسیج رسانه ارتقاء سواد رسانه ای است

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی گفت: مهم ترین هدف بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی ارتقاء سواد رسانه ای است.

مهم ترین هدف بسیج رسانه ارتقاء سواد رسانه ای است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، رامین نظامی‌خواه در نشستی با اصحاب رسانه که با محوریت ” بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری ” در شهرستان اهر برگزار شد اظهار داشت: بسیج رسانه حامی و همراه رسانه‌ها بوده و رفع مشکلات و معضلات جامعه در گرو تعامل بین دستگاه‌ها و رسانه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی افزود: دستگاه‌ها و رسانه‌ها با همکاری هم می‌توانند مسائل و مشکلات جامعه را منعکس و در رفع این مشکلات موثر باشند.

نظامی‌خواه با اشاره به آغاز به کار بسیج رسانه در شهرستان اهر به عنوان اولین شهرستان، این نهاد رسانه‌ای را  متعلق به کل اصحاب رسانه عنوان کرد و افزود: بسیج رسانه حامی اصحاب رسانه و قلم بوده و هدف از تشکیل آن را همگرایی و هم افزایی رسانه‌های مختلف با هر سلیقه و تفکر می‌باشد.

وی، استفاده از قابلیت‌های  اساتید، پیشکسوتان و افراد با تجربه در زمینه خبر و رسانه در شهرستان اهر را در تربیت نیروهای جوان رسانه‌ای در راستای منویات رهبری وگام دوم انقلاب مهم عنوان کرد و افزود: با توجه به پیشرفت و توسعه تکنولوژی باید نسل جوان  نیز همگام با پیشرفت‌ها و فناوری‌های به روز رسانه‌ای دنیا آشنا کنیم چرا که نسل بعدی هم از نظر توانمندی و هم خلق کیفیت محتوایی بسیار پیشرفته‌تر خواهند بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی، ارتقای سواد رسانه‌ای در بین آحاد مختلف مردم بسیار تأثیرگذار در اطلاع رسانی عنوان کرد و گفت:  ترویج شایعه و بدبینی، دستور کار دشمنان نظام و انقلاب بوده  و با شایعه پراکنی مسائل و موضوعات  غیر واقعی و یا انعکاس معکوس سعی در تشویش اذهان عمومی دارند که  لازمه مقابله با این گونه شایعات ارتقا  سطح سواد رسانه‌ای مردم و واکسیناسیون آنها در برابر این‌گونه بحرانها عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه