English

محمد بلندنظر :

مهمترین رسالت بسیج رسانه، ایجاد یک جبهه واحد از نیروهای انقلابی در رسانه است

مسئول بسیج رسانه جیرفت گفت: مهمترین رسالتی که در بسیج رسانه به دنبال آن هستیم ایجاد یک جبهه واحداز نیروهای انقلابی در رسانه ها است که همه دوستداران انقلاب اسلامی در حوزه رسانه را در یک جبهه برای رسیدن به اهداف مشترک جمع می کنیم.

مهمترین رسالت بسیج رسانه، ایجاد یک جبهه واحد از نیروهای انقلابی در رسانه است

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، بنا به پیشنهاد بازرسی و تعالی فرماندهان ناحیه  مقاومت بسیج سپاه جیرفت ،طی حکمی از سوی سرهنگ ناصر بهروز فرمانده سپاه ناحیه مقاومت جیرفت، «محمد بلندنظر» به عنوان مسول دفتر بسیج رسانه شهرستان منصوب شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت جیرفت در بخشی از حکم آورده است ، امید است با نصب العین قرار دادن تقوا، جهاد در راه خدا ، رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی( ره) و فرامین ، تدابیر و منویات فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( مدظله العالی ) با بهره‌گیری از امکانات مادی و معنوی و با تلاش مضاعف حضور سازمان یافته اصحاب رسانه را در آن کانون فراهم تا در صحنه های مورد نیاز انقلاب اسلامی در چارچوب وظایف به کارگیری شود. 

محمد بلندنظر مسول جدید بسیج رسانه جیرفت  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج ، اصحاب رسانه را پل ارتباطی میان مردم و مسولان دانست و تصریح کرد: نیاز است که مسئولین قدردان فعالیت های اصحاب رسانه باشند و به جای تضعیف خدمات ارزنده این قشر زحمتکش و پرتلاش به فکر پشتیبانی و تقویت این پل های ارتباطی باشند.

وی گفت :مهمترین رسالتی که در بسیج رسانه به دنبال آن هستیم تبدیل یک جبهه واحد نیروهای انقلابی در رسانه ها است که همه دوستداران انقلاب اسلامی در حوزه رسانه را در یک جبهه برای رسیدن به اهداف مشترک جمع می کنیم.

  وی از جمله اقدامات  بسیج رسانه را، راه اندازی اتوبوس مطالبه گری در آینده اعلام کرد، که با همکاری بسیج رسانه ، اصحاب قلم و‌ کاروانی متشکل از خبرنگاران نشریات محلی و سراسری و پایگاههای خبری با یک دستگاه اتوبوس تحت عنوان «اتوبوس مطالبه‌گری» از فعالیتها و عملکرد دستگاهها بازدید و در نشستی با مدیران هر دستگاه مطالبات مردمی از سوی خبرنگاران به اطلاع آنان رسیده و حاصل آن نیز در رسانه ها منتشر شود.

به گزارش خبرگزاری موج،  محمد بلندنظر دارای سوابق رسانه‌ای شامل ؛ خبرنگاری در خبرگزاریهای بسیج دانشجویی(snn)، آنا ، روزنامه فرهیختگان، مسول روابط عمومی فرمانداری جیرفت و اداره کل تعاون روستایی جنوب کرمان ، دبیر شورای روابط عمومی ها منطقه سه تعاون روستایی کشور  و صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه دلتای خبر را در کارنامه خود دارد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر