English

محمد علی نظری خبر داد:

همه رسانه های ایلام بسیجی هستند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام با اشاره به اینکه همه رسانه های ایلام بسیجی هستند، گفت: بسیج رسانه با هدف ایجاد اتحاد و انسجام بین رسانه‌ها امروز نقش پررنگی را ایجاد کرده است و همه رسانه ها در زیر چتر بسیج گرد هم جمع شده اند.

همه رسانه های ایلام بسیجی هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، محمد علی نظری به سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه و شهادت اسوه برجسته عرصه رسانه، خبرنگار شهید غلامرضا رهبر اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌سازی در جامعه رسانه‌ای کشور برای جذب حداکثری و تحقق بسیج ده‌ها میلیونی، ایجاد انسجام و تقویت هویت جمعی بین اصحاب رسانه در راستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی از دیگر اهداف تشکیل این سازمان است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام خاطرنشان کرد: بسیج رسانه بعنوان پناهگاهی امن در جهت مطالبه گری در چارچوب اخلاق و قانون است و امروز رسانه های در تراز انقلاب رسالت انقلابی خود را حفظ و مطالبه گری را بعنوان حق مردم پیگیری می کنند.

علی نظری تصریح کرد: در طول مدت بیماری کرونا رسانه های استان اعم از خبرگزاری ها، نشریات، هفته نامه ها، روزنامه ها، پایگاه خبری و اینترنتی و غیره خوش درخشیدند و به رسالت اصلی خود همگام در کنار مدافعان سلامت، سفیران سلامت خوبی بودند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: نگاه ویژه به اصحاب رسانه به دور از سلیقه های سیاسی قابل قبول در نظام، نگاه همدلی و همراهی و خدمت به این قشر فرهیخته است.

 علی نظری افزود: جشنواره رسانه ای ابوذر بعنوان یکی از برندهای بسیج رسانه امسال ششمین برنامه خود را با بیش از 15 محور در قالب های مختلف از جمله گرامیداشت سردار دلها و در بخش ویژه با موضوع زنده یاد حاج پژمان مهدوی فر، برگزار می کند.

وی اظهار داشت: کمک به تشکیل و تقویت و توسعه جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در مقابله با موج مخرب جنگ نرم و همچنین حفظ و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در برنامه‌ریزی‌های این سازمان در اولویت قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه