English

افزایش ۱۱ درصدی مصرف گاز طبیعی مشترکان خانگی در کردستان

مدیرعامل شرکت گاز کردستان از افزایش مصرف گاز طبیعی مشترکان خانگی در استان کردستان خبر داد و گفت: این مقدار مصرف به میزان 11 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

افزایش 11 درصدی مصرف گاز طبیعی مشترکان خانگی در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، احمد فعله‌گری صبح امروز سه‌شنبه در گفت و گو با رسانه های استان در سنندج بر لزوم استفاده بهینه از مصرف انرژی با توجه به تداوم سرما تاکید کرد و اظهار داشت: مشترکان کردستانی سال گذشته در همین مدت یک میلیارد و 960 میلیون و 699 هزار و 383 مترمکعب گاز مصرف کردند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای امسال تا 15 دی، 2 میلیارد و 280 میلیون و 801 هزار و 126 مترمکعب گازطبیعی در استان مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 16 درصد بیشتر است.

وی اضافه کرد: مشترکان خانگی استان از ابتدای امسال تا 15 دی 163 میلیون و 76 هزار و 520 مترمکعب گاز مصرف کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج نیز در سال جاری 799 میلیون و 457 هزار و 754 مترمکعب گاز مصرف کرده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشدی 17 درصدی دارد.

فعله‌گری، مصرف گاز روزانه نیروگاه سنندج را حدود چهار میلیون مترمکعب اعلام کرد و گفت: در حال حاضر به دلیل افزایش مصرف در بخش خانگی و تجاری، مصرف نیروگاه محدود شده است و در این واحد صنعتی از سوخت مایع استفاه می‌شود.

وی خواستار صرفه‌جویی مشترکان در مصرف گاز شد و تاکید کرد: رعایت دمای رفاه(18 تا 21 درجه) در منزل، استفاده از پرده ضخیم، لباس گرم و خاموش کردن وسایل گازسوز غیرضروری، در کاهش مصرف گاز طبیعی بسیار موثر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه